افشای حلقه گلکسی سامسونگ به این معنی است که حلقه های هوشمند بالاخره به جریان اصلی تبدیل شده اند – که می تواند برای Oura بد باشد

سال گذشته در یک مهمانی کریسمس یک حلقه هوشمند اورا پوشیدم. وقتی مردم در مورد آن نظر دادند، و من توضیح دادم که چیست، وقتی فهمیدم که هیچ یک از آنها حتی نام حلقه های هوشمند را نشنیده اند، شگفت زده شدم. فکر می‌کنم در یک حباب روزنامه‌نگاری فناوری زندگی می‌کنم، با این فرض که بقیه دانش گذرا از دسته‌های پوشیدنی‌های نوظهور دارند.

ممکن است به خاطر همه اینها باشد بهترین حلقه های هوشمند توسط برندهایی تولید می شوند که افراد عادی در خیابان آن را نمی شناسند. نسل ما ۳را حلقه هوشمند دایره ای که توسط هوش مصنوعی تغذیه می شود، هوا حلقه فرا انسانی, Evie, RingConn, McClear… همه از شرکت‌هایی که صرفاً به دسته‌ای اختصاص داده شده‌اند که هنوز تحت الشعاع بهترین ساعت‌های هوشمند بازار قرار دارند. مصرف کننده معمولی می داند اپل واچ چیست، اما بعید است که در مورد حلقه Oura بداند.

به لطف آن، همه چیز در مورد تغییر است حلقه گلکسی سامسونگ. در آخرین لحظات از Samsung Galaxy UnpackedTM Roh، رئیس بخش موبایل سامسونگ، با چند قطعه ویدیوی جالب و با وعده‌های یک دستگاه سلامت و تندرستی «قدرتمند و در دسترس» در اینجا «برای تغییر شکل آینده»، این ابزار پوشیدنی را که مدت‌ها شایعه شده بود، به اشتراک گذاشت.

گفته می شود که حلقه گلکسی اواخر امسال وارد بازار خواهد شد TechRadar در یک مصاحبه اختصاصی متوجه شد با رئیس تجربه مشتری سامسونگ، پاتریک چومت، که گفت: “سخت افزار آماده است”.

حلقه گلکسی سامسونگ در Unpacked 2024

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

حلقه گلکسی سامسونگ یک لحظه کلیدی در داستان حلقه‌های هوشمند است: تا کنون، همانطور که در بالا گفتیم، اکثر حلقه‌های هوشمند توسط شرکت‌های نسبتاً بی‌نام یا خاص ساخته شده‌اند. لوتوس با ایده یک حلقه هوشمند معاشقه شده است برای گنجاندن کنترل‌های حرکتی در دستگاه‌های خانگی هوشمند خود، اما نام سامسونگ تقریباً در همه جنبه‌های فناوری، از تلویزیون گرفته تا تلفن و پوشیدنی‌ها، سنگینی می‌کند.

اگر سامسونگ روی حلقه‌های هوشمند سرمایه‌گذاری می‌کند، می‌بیند که این دسته پتانسیل محبوب شدن را دارد و مسیری را برای دیگران ایجاد می‌کند که از آن پیروی کنند.

اپل قبلاً چندین پتنت در مورد فناوری حلقه هوشمند ثبت کرده استاین بدان معناست که غول ارتباطات کوپرتینویی حداقل به فکر پوشیدنی‌ها است، اما ثبت اختراعات تضمینی برای قصد جدی برای ارائه محصول نیست. با این وجود، مفهوم حلقه اپل، که تمام اطلاعات سلامتی را که می‌توانید از بهترین ساعت اپل به دست آورید، در یک فاکتور کوچک ارائه دهد، ناگهان به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

سایر بازیگران بزرگ احتمالاً یا در حلقه‌های هوشمند خود سرمایه‌گذاری می‌کنند یا برخی از شرکت‌های کوچک‌تر تولید حلقه‌های ارزان را خریداری خواهند کرد. من می توانم تصور کنم که در حال نوشتن در گوگل مذاکراتی در حال انجام است: اگر حلقه گلکسی پول و سر و صدای زیادی ایجاد می کند، چرا گوگل از حلقه پیکسل پیروی نمی کند؟ به نظر می‌رسد فرمت حلقه هوشمند با اکوسیستم سلامت عظیم Fitbit و زیرساخت‌های جمع‌آوری داده‌های گسترده آن مطابقت کاملی دارد، به خصوص اگر بتواند برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود خود را در نرم‌افزار همراه حلقه فشرده کند.

حلقه دایره ای باریک

(اعتبار تصویر: بخشنامه)

اورا سال های زیادی را به عنوان ارباب بی چون و چرای حلقه هوشمند سپری کرده است. علیرغم قیمت بالای آن و مدل گران قیمت اشتراک ممتاز، این یک دستگاه سلامت کلی فوق العاده است و بهترین ردیاب خواب ما تا به حال سعی کرده ایم تا همین اواخر، کم و بیش تنها بازی در شهر بود. با این حال، پس از یک سفر طولانی و مخفیانه، سامسونگ راه خود را به سرزمین اورا-دور پیدا کرده است و ناگهان محبوب ترین تولید کننده حلقه های هوشمند در معرض خطر تحت الشعاع قرار گرفتن توسط معاصران شناخته شده قرار می گیرد.

تام هیل، مدیرعامل Oura، به این راه‌اندازی واکنش نشان داده است. هیل در بیانیه ای گفت؛ “بازیکنان جدیدی که وارد فضا می شوند اعتباربخشی برای این دسته است و ما را به سمت هدف بالاتر برای خدمت به اعضا و جامعه سوق می دهد.

“از زمان تاسیس خود بیش از یک دهه پیش، ما بی وقفه در خدمات ایجاد بهترین حلقه هوشمند سرمایه گذاری کرده ایم که صدای همه را می دهد… ما به طور منظم ویژگی های جدید را منتشر می کنیم و قوی ترین مجموعه IP را در هر دو زمینه سخت افزار و نرم افزار داریم. برای عامل شکل حلقه هوشمند، با صدها پتنت اعطا شده، درخواست های ثبت اختراع در حال انتظار و علائم تجاری ثبت شده.

بیانیه هیل تهاجمی است و او یک امتیاز دارد. Oura و هم‌عصرانش مانند Ultrahuman مدت‌هاست که بازی حلقه‌های هوشمند را بازی می‌کنند و احتمالاً بهتر از تلاش‌های اولیه سامسونگ خواهند بود – به‌ویژه که ردیاب‌های کنونی گوشی‌ها آگنوستیک هستند و می‌توانند توسط دارندگان آیفون و اندروید استفاده شوند. . همان با این حال، ما مطمئناً در نقطه اوج حلقه هوشمند هستیم، و Oura Generation 4 باید بسیار جذاب باشد تا مردم را از حلقه های هوشمند شناخته شده تری مانند سامسونگ دور نگه دارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/the-samsungs-galaxy-ring-reveal-means-smart-rings-have-finally-gone-mainstream-which-could-be-bad-for-oura

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *