فصل چهارم The Umbrella Academy: آنچه در مورد بازگشت سریال موفق نتفلیکس می دانیم

فصل چهارم The Umbrella Academy: اطلاعات کلیدی

– فصل آخر سریال محبوب خواهد بود
– فصل کوتاه شده فقط از شش قسمت تشکیل شده است
– بر اساس مجموعه رمان های گرافیکی به همین نام
– هنوز تاریخ انتشار یا تریلر مشخص نشده است
– بازیگران اصلی آماده بازگشت هستند
– اضافه شدن بازیگران جدید تایید شد
– جزئیات داستان توسط بازیگران و مجری برنامه مورد آزار قرار گرفته است
– قطعا قسط پنجم نخواهد بود

آکادمی چتر فصل ۴ آخرین قسمت سریال پرطرفدار نتفلیکس خواهد بود – و ما به چترهای زیادی نیاز خواهیم داشت تا در نهایت به پایان برسد تا اشک از روی صورتمان نریزد.

این یک ترن هوایی برای خانواده هارگریوز بوده است، اما همه چیزهای خوب باید به پایان برسد: نتفلیکساقتباسی از سری رمان های گرافیکی جرارد وی و گابریل با به همین نام اواخر امسال به پایان آخرالزمانی خود خواهد رسید. در اینجا امیدواریم که یک شماره رقص مملو از سرگرمی قبل از شماره جهانی دریافت کنیم بهترین سرویس پخش زمان را در سریال ابرقهرمان محور فرا می خواند.

بنابراین، با آکادمی چتر قرار است به زودی به پایان برسد، در مورد این فصل چهارم و آخر چه می دانیم؟ در زیر، جزئیات بیشتری درباره آن، از جمله تاریخ احتمالی راه اندازی، اخبار بازیگران، موضوعات داستانی که نیاز به پرداختن به آن دارند، خواهید یافت. آکادمی چتر فصل ۳و بیشتر. اسپویلرهای کامل دنبال می شوند برای سه فصل اول سریال، Brellies.

تاریخ انتشار فصل چهارم The Umbrella Academy: آنچه می دانیم

بیشتر ببین

آکادمی چتر فصل ۴ هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما می دانیم که امسال عرضه خواهد شد. اکتبر گذشته، نتفلیکس تایید کرد آکادمی چتر ۴ در سال ۲۰۲۴ وارد می شودبنابراین ما چشمانمان را برای اعلام تاریخ انتشار رسمی نگه می داریم.

با این حال، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانیم یکی را دریافت کنیم. استیو بلکمن، مجری برنامه، در اوایل ژانویه در اینستاگرام فاش کرد که قسمت‌های آن هنوز در حال ویرایش هستند. این نشان می دهد که تاریخ عرضه هنوز چند ماه باقی مانده است.

کی فکر می کنیم آکادمی چتر آیا به صفحه نمایش ما باز خواهد گشت؟ دو فصل گذشته به ترتیب در اواسط سال ۲۰۲۰ و اواسط سال ۲۰۲۲ – ۳۱ ژوئیه و ۲۲ ژوئن، به طور دقیق پخش شد. اگر مجبور بودیم حدس بزنیم، پنجره انتشار مشابهی را برای فصل ۴ پیشنهاد می‌کنیم که در ماه می یا ژوئن ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. این به بلکمن و شرکت ۱۲ ماه فرصت می دهد – فیلمبرداری در می ۲۰۲۳ به پایان رسید – تا آخرین فصل سریال را برای عرضه به عموم آماده کنند، که زمان کافی است.

بازیگران فصل ۴ آکادمی Umbrella: تایید و شایعه شده است

فصل چهارم The Umbrella Academy: آنچه در مورد بازگشت سریال موفق نتفلیکس می دانیم

هفت قهرمان سریال (پنج نفر در تصویر بالا مشاهده می شوند) برای فصل ۴ بازخواهند گشت. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

اسپویلرهای بزرگ دنبال می شوند آکادمی چتر فصل ۳٫

اینجاست آکادمی چتر بازیگران تایید شده فصل ۴ تاکنون:

  • الیوت پیج در نقش ویکتور هارگریوز
  • تام هاپر در نقش لوتر هارگریوز
  • دیوید کاستاندا در نقش دیگو هارگریوز
  • امی راور-لمپمن در نقش آلیسون هارگریوز
  • رابرت شیهان در نقش کلاوس هارگریوز
  • آیدان گالاگر در نقش شماره پنج
  • جاستین اچ مین در نقش بن هارگریز
  • کولم فیور در نقش سر رجینالد هارگریوز
  • ریتو آریا در نقش لیلا پیتس
  • نیک آفرمن در نقش جین تیبدو
  • مگان مولالی در نقش ژان تیبدو
  • دیوید کراس در نقش سی گروسمن

به غیر از سه نفر نهایی، بقیه آکادمی چتر بازیگران ۴ در حال بازگشت از حضور خود در فصل ۱ تا ۳ هستند.

پس تازه واردها چطور؟ همانطور که توییت زیر نشان داد، نیک آفرمن (آخرین ما، پارک ها و تفریحات) نقش شخصی به نام دکتر جین تیبدو را بازی خواهد کرد، در حالی که مگان موالی (ویل و گریس، پارک ها و تفریحات) همسر علمی مبتنی بر مشابه آنها را به تصویر می کشد که به درستی دکتر ژان تیبدو نام دارد. انتظار داشته باشید که این دو نتیجه سفر در زمان و/یا شیطنت های چندوجهی باشد که خانواده هارگریز تا کنون ایجاد کرده اند. سرانجام دیوید کراس (توسعه دستگیر شده) به عنوان Sy Grossman ظاهر خواهد شد.

بیشتر ببین

هیچ یک از این شخصیت‌ها در منبع اصلی ظاهر نمی‌شوند، بنابراین مطمئن نیستیم که چگونه در روایت فصل جدید قرار می‌گیرند. مطابق با نتفلیکس تودومبا این حال، Thibedeaus یک جفت “استاد کالج جامعه غرب میانه با اخلاق ملایم” هستند. در همین حال، گروسمن “یک صاحب کسب و کار و مرد خانواده سربلند اما خجالتی” است که “مأیوس از برقراری ارتباط مجدد با دختر جدا شده (و نامشخص) خود است. [and] او برای بازگرداندن او به هیچ چیز نمی ایستد.”

آکادمی چتر بازیگران جدید فصل ۴ نشان می دهد که ما را نگران کرده است پس از رونمایی از آنها، به خصوص که نمایش از داستانی که در رمان های گرافیکی گفته می شود، فاصله می گیرد. اما، اگر Blackman و شرکت دلایل معتبری برای گنجاندن خود داشته باشند، ما سعی خواهیم کرد شکایت نکنیم.

جالب اینجاست که هیچ صحبتی در مورد اینکه، به غیر از بن، دیگر عضو باقیمانده آکادمی گنجشک – که اسلون هارگریوز (جنسیس رودریگز) است که همسر لوتر نیز هست – برای فصل ۴ بازخواهد گشت. بخش طرح ما

حدس و گمان داستان فصل چهارم The Umbrella Academy

بیشتر ببین

نتفلیکس جزئیاتی در مورد آن ارائه نکرده است آکادمی چتر طرح فصل ۴ هنوز وجود دارد، اما حدس و گمان های زیادی در مورد رفتن به فصل آخر وجود دارد.

قبل از اینکه به قلمرو اسپویلر شیرجه بزنیم، بازیگران سریال به آنچه می‌توانیم از فصل آخر انتظار داشته باشیم، اذعان کردند. آنها در یک ویدیوی از پیش ضبط شده که در هفته نتفلیکس Geeked 2023 منتشر شد، گفتند فصل ۴ در آخرین ورودی “تلخ شیرین” نمایش موفق نتفلیکس “به زمین خواهد رسید”..

همانطور که در پست های اینستاگرام بالا و پایین این متن خواهید دید، ما همچنین می دانیم که عنوان قسمت اول و آخر فصل ۴ چیست. ما در بخش اسپویلر خود معنای “تراژدی غیر قابل تحمل بدست آوردن آنچه می خواهید” و “پایان آغاز” را بررسی خواهیم کرد. صحبت از آن …

اسپویلرهای کامل دنبال می شوند آکادمی چتر فصل ۱ تا ۳، و همچنین اسپویل های احتمالی فصل ۴٫ به توهشدارداده شده است.

اولین سوال بزرگی که داریم مربوط به این است که خواهر و برادر هارگریوز چگونه به از دست دادن قدرت خود واکنش نشان خواهند داد. در پایان فصل ۳، آلیسون با استفاده از هتل فراموشی، که پوششی برای تلاش سر رجینالد هارگریوز (بله، پدر جانشین گروه) برای احیای همسرش بود، جهان را دوباره تنظیم می‌کند. این باعث شد که هفت‌قلوها توانایی‌های خود را از دست بدهند، لوتر را از مردگان بازگرداند (رجینالد او را در فصل ۳ قسمت ۹ کشت)، و بازوی راست خود را به پنج بازگرداند (او در مبارزه با نگهبانان هتل آن را از دست داد).

با این که خواهر و برادرها معتقدند بالاخره از دست پدرشان خلاص شده‌اند و سال‌ها مجبور شده‌اند ابرقهرمان شوند، در مجموع – البته نه بدون فشار برخی از اعضای گروه – تصمیم می‌گیرند راه خود را ادامه دهند. در واقع، لوتر به جستجوی اسلون می رود، آلیسون دوباره با خانواده اش متحد می شود و غیره.

با این حال، واضح است که این دوره ماه عسل «ای ما هیچ قدرتی نداریم» دوام نخواهد آورد. در واقع، همانطور که عنوان قسمت اول فوق الذکر نشان می دهد، خواهر و برادرها به زودی متوجه خواهند شد که مردم عادی بودن تنها چیزی نیست که باید باشد. وقتی آنها متوجه می شوند که رجینالد و همسرش ابیگیل که احیا شده است اکنون بر این دنیای جدید فرمانروایی می کنند – ما می بینیم که این زوج به همه چیزهایی که ظاهراً قبل از پخش تیتراژ پایان فصل ۳ دارند نگاه می کنند – ما مطمئن هستیم که گروه می خواهد آنها را بدست آورد. توانایی ها را برگردانید و دوباره سعی کنید روز را نجات دهید (به درستی، این بار!).

پنج تن از خواهر و برادر هارگریوز در فصل سوم The Umbrella Academy از کارائوکه لذت می برند

از دست دادن قدرتت مهم نیست همه… (اعتبار تصویر: Netflix/Christos Kalohoridis)

مشکل اصلی دیگر – غیر از از دست دادن قدرت و فهمیدن زنده بودن پدر بی تفاوت اما خطرناک آنها – رویارویی با خواهر و برادرها جلوگیری از یک آخرالزمان دیگر است. این دستگاه داستان سرایی که به طور فزاینده ای خسته کننده می شود تاکنون در هر سه فصل استفاده شده است، بنابراین باید انتظار داشته باشیم که رویداد پایانی دیگری در جهان به نمایش درآید. آکادمی چترفصل چهارم اگر روایت فصل آخر حول این استنباط ساخته نشود، خوشحال می‌شویم، اما به نظر اجتناب‌ناپذیر است.

بنابراین، چگونه این باند توانایی های خود را پس می گیرد؟ اینجاست که ما فکر می‌کنیم Thibedeaus وارد می‌شود. بالاخره آنها دانشمند هستند، بنابراین اگر این دو آزمایشی را برای آغشته کردن دوباره به بچه‌های هارگریوز با ابرقدرت‌ها نسازند، شگفت‌زده می‌شویم.

در مورد اینکه رجینالد چه خواهد کرد، او همیشه لحن تهدیدآمیزی در مورد او داشته است، بنابراین انتظار داشته باشید که این موجود بیگانه که در قالب یک انسان ظاهر می شود دشمنی بزرگ برای فرزندان جانشین او باشد که بر آنها غلبه کند. همانطور که بلکمن مسخره کرد نتفلیکس تودوم در آگوست ۲۰۲۲: «این جدول زمانی جدید توسط دیکته شده است [Reginald]، که در پایان فصل سوم، کیهان را دوباره برنامه ریزی کرد. اما، به دلیل اقدامات آلیسون، او نتوانست کاری را که شروع کرده بود به پایان برساند.”

رجینالد هارگیوز به شدت مجروح شده به آلیسون خارج از صفحه نمایش در پایان فصل سوم The Umbrella Academy نگاه می کند.

سر رجینالد آنطور که همه ما فکر می کردیم نمرده است. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

در یک چت جداگانه با نتفلیکس تودوم پس از پخش فصل ۳، بلکمن بینش بیشتری در مورد دسیسه های متضاد رجینالد ارائه کرد: “از نظر بیننده، من فکر می کنم او یک شخصیت شرور است. به نظر می رسد در هر خط زمانی، رجی توانایی بازی در نقش استاد عروسک را برای این بچه ها دارد. [And] اگر جدول زمانی سه فصل را دنبال کنید، او برنامه خود را از ۱۰۰ سال پیش شروع کرده است. او برای بازگرداندن همسرش از مرگ بسیار بسیار منتظر بود.

“رجی فکر می کند که به آنها هدیه داده است. او قدرت آنها را گرفت. او چیزی را که آنها بیشتر از آن شکایت داشتند را از آن خود کرد. حالا ممکن است این درست نباشد، اما اگر برای لحظه ای به ذهن رگی بپری، فکر می کنم او می گوید: ” شما بچه ها به آنچه می خواهید رسیدید. دیگر لازم نیست زیر بار این قدرت باشید. همه شما دوباره عادی هستید. همه شما مثل بقیه هستید. زندگی خوبی داشته باشید، که فصل ۴ فوق العاده ای را رقم می زند. “

رجینالد تنها شروری نیست که خانواده هارگریوز باید با آن روبرو شود. بلکمن همچنین به Tudum گفت که “دشمنان جدیدی وجود دارند که می خواهند آنها را از بین ببرند”، بنابراین دیدن اینکه چگونه آنها بدون قدرت با این تهدیدات مقابله می کنند بسیار جذاب خواهد بود.

بن هارگریوز در قطار مترو در فصل سوم The Umbrella Academy شعر می خواند

بن دوباره در فصل چهارم The Umbrella Academy بازخواهد گشت. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

بن هارگریوز – دیگر عضو آکادمی اسپارو که در کنار اسلون از وقایع فصل ۳ جان سالم به در برد – که از پدر عاطفی سردشان دور می شود – در صحنه پس از پخش فصل ۳ در کره در حال خواندن شعر دیده می شود. معامله اینجا چیست؟ بلکمن نمی‌گوید، اما به تودوم طعنه می‌زند: “همانطور که هر طرفدار خوبی می‌داند، هیچ لحظه‌ای در نمایش به تنهایی وجود ندارد. هر چیزی که می‌بینیم معنی دارد. و این لحظه نیز استثنا نیست. بن دلیلی برای حضور دارد.” ما را مجذوب رنگ کنید.

بسیاری از طرح‌های فرعی دیگر نیز وجود دارند که برای آنها به وضوح نیاز داریم. فروپاشی رابطه آلیسون و ویکتور، مواجه شدن کلاوس با این واقعیت که اکنون یک موجود فانی است، تقلای احتمالی پنج در ناتوانی در متوقف کردن یک رویداد پایانی دیگر، لیلا و دیگو برای تشکیل خانواده جدیدشان (لیلا فاش کرد که باردار بوده است. فصل ۳)، و تایید در مورد زنده بودن یا نبودن اسلون در این واقعیت جدید. بنابراین، فصل ۴ دارای موضوعات متعددی برای حل و فصل است.

و این همه قبل از رسیدن به عنوان پایانی فصل ۴، با نام مستعار “پایان آغاز” است. ما مطمئن نیستیم که این به چه چیزی اشاره می کند، اما ممکن است این باشد که بچه های هارگریوز در بازگرداندن جهان به شکل اولیه اش موفق هستند، هر طرح شیطانی را که رجینالد و دیگر تبهکاران ساخته اند را متوقف می کنند و برای اولین بار زندگی خود را به درستی شروع می کنند. زمان زمان وقتی فصل ۴ بالاخره منتشر شد، خواهیم دید که آیا در فرضیات خود درست عمل می کنیم یا خیر.

تریلر فصل چهارم The Umbrella Academy: آیا یکی وجود دارد؟

اعضای خانواده هارگریوز در یک آسانسور در فصل دوم The Umbrella Academy ایستاده اند

در انتظار آکادمی چتر تریلر فصل ۴ می رسد مانند … (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

نه هنوز. به طور معمول، نتفلیکس چند ماه قبل از پخش، تیزر تریلرهای فصل جدید یک سریال را منتشر می کند، بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که هیچ فیلمی از آن ببینیم. آکادمی چتر فصل ۴ برای مدتی هنوز ما این بخش را به محض انتشار به روز می کنیم.

فصل چهارم The Umbrella Academy: آیا واقعاً آخرین ورودی است؟

متاسفانه بله. همانطور که بلکمن در شبکه های اجتماعی تایید کرد، آکادمی چتر فصل ۴ آخرین ورودی سریال خواهد بود. بنابراین، به شیوه واقعی برلی، باید خود را برای مراسم تشییع جنازه آماده کنیم تا اواخر امسال با هارگریوز خداحافظی کنیم.

صحبت کردن با هالیوود ریپورتر در ژوئن ۲۰۲۲، بلکمن فاش کرد که همیشه یک سریال چهار فصل را در ذهن داشته است، بنابراین نباید تعجب کنیم که نمایش ابرقهرمانی موفق به‌زودی به پایان می‌رسد. با این حال، مایه دلخوری است که پس از انتشار فصل چهارم، هرگز شاهد رقص حماسی هارگریوز دیگری نخواهیم بود. پس از انتشار در نهایت، از اجرای شش قسمت کوتاه آن نهایت استفاده را خواهیم برد.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/netflixs-the-umbrella-academy-season-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *