البته آواتار به فورتنایت می آید

همکاری بزرگ بعدی Fortnite با Avatar: The Last Airbender خواهد بود، مجموعه انیمیشنی موفقی که اکنون در نتفلیکس به صورت لایو اکشن پخش می شود.

(برای روشن شدن، این ربطی به مردم آبی جیمز کامرون ندارد.)

کلمه کراس اوور شب گذشته به لطف افشاگر پرکار Fortnite iFireMonkey به صورت آنلاین ظاهر شد، همانطور که در کد بازی مشاهده شد. به نظر می‌رسد که Avatar پس از رویداد Teenage Mutant Ninja Turtles، مجوز رویداد مضمون بعدی Fortnite خواهد بود.

پخش خبر: چرا Nintendo Switch 2 اکنون در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود؟در یوتیوب تماشا کنید

مجوزهای رویداد Fortnite معمولاً شامل یک مسیر پاداش رایگان و ممتاز است که پیشرفت از طریق چالش‌های روزانه و هفتگی باز می‌شود. مجوزهای رویدادهای گذشته شامل جنگ ستارگان و اژدها بوده است – و با انتشار سریال نتفلیکس، آواتار نامزد احتمالی دیگری را ایجاد می کند.

داده‌های درون بازی نشان می‌دهد که پاس رویداد به قهرمان آواتار Aang به عنوان یک پوست و به گاومیش کوهان دار پرنده آپا برای سوار شدن به عنوان گلایدر پاداش می‌دهد.

هفته گذشته، Fortnite فصل جدید خود را با عنوان Guitar Hero-like آغاز کرد جشنواره فورتنایت با همکاری بزرگ با بازی لیدی گاگا. Lego Fortnite به‌روزرسانی جدیدی برای ماهیگیری دریافت کرد، در حالی که Rocket Racing حالت Time Trial را اضافه کرد.

در قسمت کلاسیک بتل رویال Fortnite، همه چیز در حال گرم شدن است آماده سازی برای فصل یونان باستان.


منبع: https://www.eurogamer.net/of-course-avatar-is-coming-to-fortnite?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *