الگاتو اولین کارت ضبط HDMI 2.1 خود را معرفی کرد

الگاتو در HDMI 2.1 همه کاره می شود. شرکت فقط یک جفت کارت ضبط را اعلام کرد که از آخرین مشخصات فناوری نمایشگر پشتیبانی می کند. ۴K X و ۴K Pro پشتیبانی واقعی HDR10، اتصال USB 3.2، VRR را ارائه می‌کنند و می‌توانند گیم‌پلی ۴K را با سرعت ۱۴۴ فریم بر ثانیه ضبط کنند.

همچنین، این کارت در واقع با مدل های جدیدتر آی پد USB-C کار می کند. به گفته Elgato و شرکت مادر Corsair، این اولین باری است که یک کارت کپچر پشتیبانی بومی را برای iPads ارائه می دهد. ۴K X با رایانه‌های Windows و Mac سازگار است و گیم‌پلی ۴K را با سرعت ۱۴۴ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند، شما به یک صفحه‌نمایش بومی نیاز دارید که از این معیارها پشتیبانی کند. در غیر این صورت، ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری خواهید کرد. با این دستگاه نباید صفحه نمایش پاره شود. به دلیل جادوی HDMI 2.1.

۴K Pro از این هم فراتر می رود. این یک کارت ضبط به معنای سنتی است، زیرا در داخل رایانه شخصی شما قرار دارد. شما تمام ویژگی های ارائه شده توسط ۴K X را دریافت می کنید، اما مشخصات عبور تا ۸K و ۶۰ فریم بر ثانیه افزایش می یابد. الگاتو ادعا می‌کند که این کارت «راه‌اندازی رایانه‌ای تک یا دوتایی رده بالای شما را به یک نیروگاه پخش زنده تبدیل می‌کند».

برای این منظور، ۴K Pro پشتیبانی از گذرگاه با تأخیر کم را تا ۲۴۰ فریم در ثانیه در ۴K ارائه می‌کند، و همگی در عین حال، محتوای ۴K را در ۱۰۸۰p و ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کنند. همانطور که می بینید، این کارت دارای طیف گسترده ای از مشخصات است، بنابراین می توانید برای یافتن بهترین مناسب برای نیازهای پخش زنده خود تنظیم کنید. این کارت همچنین با ابزار Multi App این شرکت ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد همزمان فیدهای عکسبرداری را به چندین برنامه ارسال کنید. الگاتو مثالی از ضبط گیم پلی خام در حین پخش همزمان در OBS، Discord و Zoom ارائه می دهد. ۴K Pro فقط از طریق اتصال PCIe 2.0 x4 با دستگاه های ویندوز سازگار است.

این کارت ها با محبوب ترین برنامه های پخش از جمله OBS Studio، Twitch Studio، Streamlabs Desktop، vMix و غیره کار می کنند. شما همچنین به برنامه مدیریت ضبط این شرکت دسترسی دارید، که محتوا را به عنوان فایل های AAF برای ویرایش در Adobe Premiere، Vegas Pro و نرم افزارهای مرتبط صادر می کند.

هر دوی این کارت های ضبط اکنون در دسترس هستند. ۴K X قابل حمل ۲۳۰ دلار قیمت دارد، در حالی که ۴K Pro مجاور PCIe 280 دلار قیمت دارد. در اخبار مرتبط، سامسونگ فقط پشتیبانی از HDMI 2.1 را وارد کردم به نوار صوتی Q990D خود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/elgato-introduces-its-first-ever-hdmi-21-capture-cards-174046239.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/elgato-introduces-its-first-ever-hdmi-21-capture-cards-174046239.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *