اسنپ ​​پهپاد پیکسی خود را پس از آتش گرفتن باتری فراخوان می کند

اسنپ ​​است به گفته این شرکت و کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC) همه پهپادهای پیکسی آن پس از چهار گزارش داغ شدن بیش از حد باتری‌های آن. این شرکت می گوید به همه دارندگان پهپادهایی که دستگاه را پس می دهند بازپرداخت صادر می کند.

این شرکت در وب سایت خود می نویسد: «اسنپ با همکاری کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده، باتری ارائه شده به همراه دوربین پرنده پیکسی را فراخوان می کند زیرا ممکن است باتری بیش از حد گرم شود و خطر آتش سوزی ایجاد کند. بر اساس CPSC، مشکلات باتری باعث یک آتش سوزی “کوچک” و یک “مصدومیت جزئی” شده است.

این شرکت دستورالعمل های دقیقی برای بازگرداندن دوربین پرواز – بدون باتری آنها – روی آن دارد ، و می گوید همه دارندگان Pixy واجد شرایط بازپرداخت قیمت خرید هستند، حتی اگر آن را به عنوان هدیه دریافت کرده باشند یا دیگر رسیدی نداشته باشند. اسنپ ​​می گوید هر کسی که پهپاد Pixy دارد باید در فراخوان شرکت کند، حتی اگر به نظر می رسد دستگاه آنها به درستی کار می کند.

سازنده اسنپ چت مینی پهپاد را معرفی کرد ولی این پروژه تنها چهار ماه بعد، زیرا اسنپ منابع را از پروژه های سخت افزاری دور کرد. این شرکت هرگز تعداد پهپادهای خود را به اشتراک نمی گذارد، اما CPSC می گوید که این فراخوان حدود ۷۱۰۰۰ دستگاه را تحت تأثیر قرار می دهد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/snap-is-recalling-its-pixy-drone-after-battery-fire-173731938.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/snap-is-recalling-its-pixy-drone-after-battery-fire-173731938.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *