ال جی به تازگی اولین کارخانه تولید شارژر EV خود را در ایالات متحده افتتاح کرده است

ال جی در حال حاضر یکی از بهترین هاست پربار تولید کنندگان باتری EV در ایالات متحده، اما می خواهد دستگاه هایی بسازد که آنها را نیز شارژ کند. شرکت فقط باز شد به تازگی اولین مرکز تولید شارژر EV خود را در ایالات متحده افتتاح کرده است، یک کارخانه ۵۹۰۰۰ فوت مربعی در فورت ورث تگزاس که قادر به تولید ۱۰۰۰۰ دستگاه در سال است.

این شرکت قبلاً شروع به مونتاژ شارژرهای خانگی ۱۱ کیلوواتی در آنجا کرده است و در نیمه اول سال ۲۰۲۴ تولید شارژرهای سریع ۱۷۵ کیلوواتی را آغاز خواهد کرد. این شرکت قصد دارد در مقطعی از سال جاری شارژرهای فوق سریع ۳۵۰ کیلوواتی بسازد که برای "سفرهای تجاری و حمل و نقل از راه دور،" ال جی نوشت.

شرکت کره ای گفت که تگزاس را انتخاب کرده است زیرا امکانات موجود در آنجا وجود دارد و به این دلیل که ایالت پیشنهاد می کند "شبکه های لجستیک و حمل و نقل عالی و محل فعالیت های عمده برای شرکت ها در صنایع مختلف از خودروسازی گرفته تا امور مالی است." (جنرال موتورز، تویوتا و تسلا همگی دارند کارخانه های مونتاژ خودرو در ایالت).

ال جی به تازگی اولین کارخانه تولید شارژر EV خود را در ایالات متحده افتتاح کرده است
ال جی

ال جی اعلام کرد که متعهد است تجارت شارژرهای الکتریکی خود را در آسیا و اروپا نیز تقویت کند. این شرکت به همراه دو شریک خود، همین دو سال پیش وارد بازی شدند. بدست آوردن یک تجارت شارژ باتری EV در کره جنوبی به نام AppleMango (از زمانی که به HiEV تغییر نام داد).

ال‌جی در آن زمان گفته بود که این خرید به آن اجازه می‌دهد "ایجاد هم افزایی" با تجارت باتری EV، همراه با محصولاتی مانند ذخیره سازی انرژی و سیستم های مدیریت انرژی. این شرکت همچنین می‌تواند با استفاده از شارژرها از تخصص نمایشگر خود استفاده کند "محکم، ضد گرد و غبار و آب" واحدهای نمایش دیجیتال در فضای باز

این اقدام همچنین به ال‌جی اجازه می‌دهد تا از تلاش ایالات متحده برای ساخت شارژرهای عمومی EV استفاده کند. این کشور در حال حاضر دارای ۱۶۹۷۴۱ پورت شارژ (یا DC سریع یا سطح ۲) در ۶۵۱۱۳ ایستگاه است. دفتر مشترک انرژی و حمل و نقل. با این حال، دولت بایدن حداقل می خواهد ۵۰۰۰۰۰ شارژر عمومی تا سال ۲۰۳۰. "جان ایک هوان، رئیس راه حل کسب و کار ال‌جی، گفت: با ایجاد کارخانه تولید شارژرهای برقی خود در تگزاس، می‌توانیم به طور فعال به تقاضای رو به رشد برای زیرساخت‌های EV در ایالات متحده پاسخ دهیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lg-just-opened-its-first-ev-charger-manufacturing-plant-in-the-us-091542381.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/lg-just-opened-its-first-ev-charger-manufacturing-plant-in-the-us-091542381.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *