تعجب! کوالکام دو خودرو در نمایشگاه CES 2024 داشت

خودرویی که امروز می توانید بخرید BMW i7 x Drvie60 است. BMW چندین سال است که با کوالکام همکاری می کند و این خودرو مظهر فناوری پیشرفته است. بیشتر کنترل‌ها روی صفحه‌های لمسی دستکاری می‌شوند، که گاهی اوقات ایده‌آل نیست، اما بیشتر عملکردهای خودرو، از جمله باز و بسته کردن درها، با صدای شما قابل کنترل است. با یک «هی بی‌ام‌و» ساده، می‌توانید از ماشین بخواهید گرما را زیاد کند، شیشه‌ها را باز کند یا ایستگاه رادیویی را عوض کند.

به صندلی عقب بروید و با یک صفحه نمایش غول پیکر ۳۱ اینچی روبرو می شوید که پایین می آید و شامل تمام نیازهای سرگرمی شما می شود. ویدیو را می توان در مرکز صفحه نمایش پخش کرد یا به هر طرف بکشید. بعلاوه، تکیه گاه در دارای صفحه نمایشی به اندازه گوشی هوشمند است که به شما امکان می دهد موقعیت صندلی خود را تغییر دهید، تهویه هوا را تنظیم کنید، یک جلسه ماساژ را شروع کنید و آنچه را که روی صفحه نمایش جلوی شما قرار دارد تغییر دهید. خیلی شیطونه

در همین حال، ماشین همان تعریف لوکس است، احتمالاً به همین دلیل است که قیمت آن از بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار شروع می شود و از آنجا بالاتر می رود. اما با صندلی‌های چرمی مرینو، مجموعه‌ای از ماساژور کامل در پشت، و تمام فناوری‌های موجود، آن را به ارمغان می‌آورد، حتی اگر برد آن با یک بار شارژ به ۳۲۱ مایل برسد.


منبع: https://www.slashgear.com/1492914/qualcomm-cars-ces-2024-bmw-i7-concept-digital-chassis/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *