امبراسر ناشر متخلف دارایی های سابر را می فروشد و از روسیه خارج می شود

ناشر مشکل دار بازی های ویدیویی Embracer فروش بیشتر دارایی های خود – این بار، بخش بزرگی از Saber Interactive را به قیمت ۲۴۷ میلیون دلار اعلام کرده است.

در یک تماس مالی امروز صبح، امبراسر گفت این فروش به این معنی است که تمام عملیات در روسیه را متوقف خواهد کرد، چیزی که به کاهش آن کمک می کند. [its] ریسک ژئوپلیتیکی” – اگرچه خریدار، شرکتی به نام Beacon Interactive، توسط متیو کارچ، یکی از بنیانگذاران Saber Interactive، تاسیس شده است.

کارچ اکنون مجزا از امبراسر استودیوهای سابر را رهبری خواهد کرد، هرچند گفت که او همچنان “یک سهامدار بزرگ و بلندمدت امبراسر” باقی خواهد ماند و به همکاری با این شرکت در “چند پروژه در حال انجام و آینده” ادامه خواهد داد. در این تماس مالی، لارس وینگفورز، رئیس Embracer تأیید کرد که Karch هیچ سمت مدیریت یا هیئت مدیره در Embracer را حفظ نخواهد کرد.


امبراسر ناشر متخلف دارایی های سابر را می فروشد و از روسیه خارج می شودپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

از نظر استودیوهای واقعی، در این معامله Embracer همه استودیوهای با نام تجاری Saber Interactive، به علاوه New World Interactive، Nimble Giant Entertainment، ۳D Realms، Slipgate Ironworks، Mad Head Games، Fractured Byte و Sandbox Strategies را به فروش می رساند.

Embracer Aspyr، TripWire، Beamdog، Tuxedo Labs، Demiurge، Shiver، Snapshot Games و ۳۴ Big Things را حفظ خواهد کرد. همچنین فعلاً با ۴A Games و Zen Studios به کار خود ادامه خواهد داد، اگرچه Saber حق خرید آنها را در آینده دارد.

بازی‌های آینده شامل چهار بازی آینده «AAA»، از جمله بازی بعدی از بازی‌های توسعه‌دهنده Metro 4A، چندین بازی «AA» از Asmodee و ۳۴ Big Things، Killing Floor 3، به‌علاوه عناوین آینده و کاتالوگ پشتی Zen Studios، Aspyr و Tripwire است.

این فروش بدهی Embracer را ۲٫۱ میلیارد کرون سوئد یا حدود ۱۶۰ میلیون پوند کاهش می دهد.

پس از یک ولگردی بزرگ خرید، امبراسر متعاقباً هزاران کارمند و استودیوهای توسعه‌ی متعددی را در طول سال گذشته کنار گذاشته است، زیرا تلاش می‌کند تا بین کتاب‌ها تعادل ایجاد کند. سرمایه گذاری عمده ۲ میلیارد دلاری سقوط کرد.

Embracer از آن زمان هشت درصد از نیروی کار خود – در مجموع ۱۳۸۷ کارمند – را اخراج کرده و تعدادی از استودیوهای برجسته خود را تعطیل کرده است. Free Radical که روی بازی لغو شده TimeSplitters کار می کردو Volition توسعه دهنده Saints Row.

ماه گذشته گزارش شده بود که معامله ای انجام خواهد شد Embracer فروخته شد، سازنده Borderlands، Gearbox در “مرحله آخر” نهایی بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/embattled-publisher-embracer-sells-off-saber-assets-withdraws-from-russia?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *