امروز بسته موسیقی بیت Saber Daft Punk منتشر شد، لیست کامل آهنگ – PlayStation.Blog

تعداد کمی از هنرمندان بیشتر از آخرین نسخه ما، Daft Punk، توسط جامعه ما درخواست شده است. انتظار به پایان رسید، ما با هیجان اعلام می کنیم که بسته موسیقی Daft Punk اکنون در دسترس است بیت Saber برای PS VR و PS VR 2!


امروز بسته موسیقی بیت Saber Daft Punk منتشر شد، لیست کامل آهنگ – PlayStation.Blog

این دوتایی که در سال ۱۹۹۳ در پاریس تشکیل شد، به سرعت به شهرت رسیدند و به یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان موسیقی الکترونیک در تمام دوران تبدیل شدند، ژانرها را در بر می گرفت و برای سال های متمادی الهام بخش صنعت موسیقی جهانی بود. کلاه ایمنی نمادین و شخصیت‌های روباتی که آن‌ها انتخاب کردند باعث شد تمرکز بیشتری روی موسیقی و هنر آنها داشته باشند و به بخشی غیرقابل انکار از تصویر و برند دفت پانک تبدیل شدند.

بسته موسیقی دفت پانک ۱۰ مورد از برترین آهنگ‌های گروه را به ارمغان می‌آورد تا همه ما بتوانیم کار آنها را در طول تاریخ تقریباً ۳۰ ساله آنها جشن بگیریم. ما مطمئن هستیم که همه موارد مورد علاقه خود را در مجموعه بسته بندی شده ما پیدا خواهند کرد.

لیست آهنگ شامل:

  • سراسر دنیا
  • در سراسر جهان / سخت تر بهتر سریعتر قوی تر (زنده ۲۰۰۷)
  • Da Funk / Daftendirekt (زنده ۲۰۰۷)
  • خوش شانس باشید (شاهکار فارل ویلیامز و نیل راجرز)
  • سختتر بهتر سریعتر قویتر
  • خودت را برای رقصیدن گم کن (شاهکار فارل ویلیامز)
  • یک بار دیگر
  • فن آوری
  • The Prime Time of Your Life (زنده ۲۰۰۷)
  • سبز کجا

هیجان انگیزتر این است که برای اولین بار، ما موسیقی زنده را در بازی راه اندازی می کنیم و آهنگ های پر انرژی را از برنامه زنده افسانه ای Alive 2007 به ارمغان می آوریم. اگر به چالشی علاقه مند هستید، این بسته موسیقی دارای ویژگی هایی است. طولانی ترین آهنگ منتشر شده در بیت سابر – The Prime Time of Your Life (زنده ۲۰۰۷) – ۱۰ دقیقه و ۲۳ ثانیه طول دارد!

بسته موسیقی با یک محیط سفارشی جدید درون بازی در پالت رنگی طلایی/نقره ای همراه است که از نمای مثلثی نمادین گروه از نمایش های زنده آنها الهام گرفته شده است. ما آن را به سطح بعدی بردیم و یک محیط فضایی زیبا ایجاد کردیم که بازیکن را با ستاره ها احاطه کرده است (حتی برخی از آنها به دور شما می چرخند). محیط زیست فناوری جدید و جذابی را برای لیزرهایی مانند فیزیک و طول به ارمغان می آورد.

بازیکنان بیت سابر می‌توانند بسته موسیقی ۱۰ آهنگ دفت پانک را با قیمت ۱۲٫۹۹ دلار / ۱۲٫۹۹ یورو دریافت کنند، یا اگر بیت سابر را هنوز ندارند، می‌توانند با یک بسته تخفیفی که شامل بازی پایه بیت سابر به همراه یک بازی کامل است، وارد شوند. بسته موسیقی به قیمت ۳۹٫۹۹ دلار / ۳۹٫۹۹ یورو.

خودمان را برای رقصیدن گم کنیم!


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/07/beat-saber-daft-punk-music-pack-out-today-full-tracklist-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *