امروز Nintendo Partner Direct را از اینجا تماشا کنید

نینتندو نمایشگاه مستقیم بعدی خود را امروز چهارشنبه ۲۰ فوریه ساعت ۱۴ به وقت بریتانیا برگزار خواهد کرد.

این نمایشگاه حدود ۲۵ دقیقه طول می کشد و بازی های ویژه در نیمه اول سال ۲۰۲۴ توسط شرکای انتشار و توسعه نینتندو برای نینتندو سوییچ عرضه می شود. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید!

بنابراین، چه انتظاری داریم؟ خوب، شاید گفتن چیزی که انتظار نداریم در اینجا ظاهر شود، آسان تر باشد. از آنجایی که این یک شریک مستقیم است، انتظار هیچ اطلاعیه بزرگی از خود نینتندو نداشته باشید – یا از Pokémon، که پخش خود را برای هفته آینده برنامه ریزی کرده است.

شریک مستقیم نینتندو برای ۲۰ فوریه ۲۰۲۴٫

ما ممکن است ببینیم اولین بازی مایکروسافت که برای کنسول های دیگر عرضه می شود با این حال، در اینجا ظاهر شوید. آیا این زمانی است که ما متوجه می شویم چه زمانی Pentiment یا Hi-Fi Rush روی سوئیچ ظاهر شود؟

در نهایت، و واضح‌تر از همه، اینجا جایی نخواهد بود که در مورد سوییچ ۲ بیشتر بدانیم. دقیقاً چه زمانی کنسول جدید نینتندو رونمایی می‌کند هنوز اعلام نشده است – و ممکن است در حال حاضر دورتر باشد. اکنون انتظار می رود سوییچ ۲ در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-indie-world-showcase-announced-for-tomorrow-1?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *