Adobe Acrobat هوش مصنوعی مولد را برای “چت آسان با اسناد” اضافه می کند

یک نسخه بتا از دستیار هوش مصنوعی Adobe برای کمک به شما در پیمایش آسانتر اسناد بزرگ در اینجا ارائه شده است.

Adobe در حال افزودن یک تجربه مولد هوش مصنوعی به نرم افزار مدیریت PDF Acrobat خود است که هدف آن “تغییر کامل تجربه اسناد دیجیتال” با آسان کردن یافتن و درک اطلاعات در اسناد طولانی است. این ابزار جدید که در بیانیه مطبوعاتی Adobe به عنوان «دستیار هوش مصنوعی در آکروبات» معرفی شد، به عنوان یک «موتور مکالمه» توصیف می‌شود که می‌تواند فایل‌ها را خلاصه کند، به سؤالات پاسخ دهد و بر اساس محتوا توصیه‌های بیشتری کند، و به کاربران امکان می‌دهد «به راحتی با اسناد چت کنند». اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند. از امروز به صورت بتا برای کاربران آکروبات پولی در دسترس است.

ایده این است که چت ربات وظایف وقت گیر مربوط به کار با اسناد متنی عظیم را کاهش می دهد – مانند کمک به دانش آموزان برای یافتن سریع اطلاعات برای پروژه های تحقیقاتی یا خلاصه کردن گزارش های بزرگ به نکات برجسته برای ایمیل ها، جلسات و ارائه ها. دستیار هوش مصنوعی در آکروبات را می توان با تمام فرمت های سند پشتیبانی شده توسط برنامه از جمله Word و PowerPoint استفاده کرد. چت بات از پروتکل های امنیت داده های Adobe تبعیت می کند، بنابراین داده های اسناد مشتری را ذخیره نمی کند یا از آن برای آموزش دستیار هوش مصنوعی استفاده نمی کند.

اسکرین شات گرفته شده از دستیار هوش مصنوعی Adobe Acrobat که یک گزارش را خلاصه می کند.
دستیار هوش مصنوعی در آکروبات می‌تواند محتویات یک سند را خلاصه کند تا راحت‌تر به ایمیل یا یادداشت‌های جلسه بپردازید.
تصویر: Adobe

در زمان راه اندازی، دستیار هوش مصنوعی می تواند محتویات یک سند را ارزیابی کند و علاوه بر پاسخ دادن به سؤالات مربوط به آن محتوا، سؤالاتی را که کاربران ممکن است بخواهند کاوش کنند، توصیه کند. این ویژگی همچنین نقل قول هایی را ایجاد می کند که به کاربران امکان می دهد منبع پاسخ های ارائه شده توسط دستیار هوش مصنوعی را تأیید کنند و می توانند پیوندهای قابل کلیک ایجاد کنند که مستقیماً به اطلاعات خاصی در اسناد طولانی می روند. کاربران آکروبات همچنین می توانند از چت بات بخواهند که اطلاعات را به صورت کپی قابل هضم برای ایمیل ها، گزارش ها، ارائه ها و موارد دیگر ادغام و قالب بندی کند.

تجربه جدید AI Assistant برای مشتریان Acrobat در استاندارد (۱۲٫۹۹ دلار در ماه)، Pro (19.99 دلار در ماه) و برنامه های اشتراک Teams هم در دسکتاپ و هم در وب در دسترس است. تا زمانی که محصول در مرحله بتا است، دستیار هوش مصنوعی «بدون هزینه اضافی» در دسترس آن مشتریان قرار خواهد گرفت. با این حال، Abhigyan Modi، معاون ارشد Adobe Document Cloud، گفت این لبه، مشتریان Reader و Acrobat زمانی که دستیار هوش مصنوعی از نسخه بتا خارج می شود، از طریق یک طرح اشتراک افزودنی جدید به طیف کاملی از قابلیت های دستیار هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت.

ادوبی نگفته است که دستیار هوش مصنوعی چه مدت در مرحله بتا خواهد بود، اما این شرکت در حال حاضر نقشه راهی از قابلیت های آینده دارد که قصد دارد آن را عرضه کند. اینها شامل ادغام با آن است مدل هوش مصنوعی مولد کرم شب تابتوانایی استخراج اطلاعات از چندین سند، انواع اسناد و منابع به طور همزمان، و ویژگی هایی برای تولید اولین پیش نویس و ویرایش نسخه.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/20/24077217/adobe-acrobat-generative-ai-assistant-chatbot-pdf-document

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *