انیمیشن The Witcher: Sirens of the Deep محصول نتفلیکس صداپیشه اصلی گرالت را به نمایش خواهد گذاشت.

نتفلیکس به طرفداران The Witcher اولین نگاهشان را به یک فیلم انیمیشن جدید داده است که قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد سرویس استریم شود. The Witcher: Sirens of the Deep بر اساس یک فداکاری کوچک، داستان کوتاهی که توسط خالق جهان آندری ساپکوفسکی نوشته شده است. گرالت از ریویا در حال بررسی یک سری حملات در یک دهکده ساحلی در بحبوحه درگیری های فزاینده بین ساکنان انسانی آن و انسان های دریایی از اقیانوس است. نت‌فلیکس می‌گوید که فیلم بین قسمت‌های ۵ و ۶ فصل اول سریال لایو اکشن می‌گذرد و نشان می‌دهد: گرالت در فیلم بیشتر شبیه هنری کاویل بازیگر اصلی ویچر است تا گرالت در بازی‌ها.

آنیا چالوترا و جوی باتی، ستارگان این لایو اکشن نیز در نقش ینفر از ونگربرگ و جاسکیر در این فیلم انیمیشن ایفای نقش خواهند کرد. اما صداپیشگی Geralt را داگ کاکل بر عهده خواهد داشت که به خاطر صداپیشگی White Wolf در بازی‌های Witcher شناخته می‌شود. کارگردانی این فیلم بر عهده کانگ هی چول است که به عنوان هنرمند استوری‌برد فعالیت می‌کرد ویچر: کابوس گرگ، که داستان Vesemir را قبل از اینکه مربی گرالت شود به نمایش می گذاشت. همچنین توسط Studio MIR، همان استودیوی کره جنوبی که روی آن کار می کرد، انیمیشن ساخته شد کابوس گرگ.

این فیلم ممکن است آخرین باری باشد که کسانی که به طور خاص به کاویل به عنوان گرالت علاقه داشتند می توانند ببینند، خوب، یک نسخه از او نقش بازی می کند. او بعد از فصل سوم سریال لایو اکشن را ترک کرد و قرار است جای او را بگیرد لیام همسورث.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflixs-the-witcher-sirens-of-the-deep-animated-film-will-feature-geralts-original-voice-actor-120020251.html منتشر شده است. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/netflixs-the-witcher-sirens-of-the-deep-animated-film-will-feature-geralts-original-voice-actor-120020251.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *