اولین بازی قدرتمند Horizon Forbidden West برای رایانه شخصی برای شکست Zero Dawn کافی نیست

Horizon Forbidden West Complete Edition هفته گذشته بر روی رایانه شخصی منتشر شد و تعداد قابل توجهی از بازیکنان برای شرکت در جدیدترین بازی Aloy را دیده است.

دنباله Horizon و DLC Burning Shores آن در حال حاضر دارای حداکثر تعداد پخش کننده همزمان ۴۰,۴۶۲ در Steam است – پیش از سایر بازی های بزرگ سونی مانند The Last of Us Part 1 که حداکثر ۳۶,۴۹۶ بازیکن همزمان داشته است.

با این حال، اعداد بازیکنان ممنوعه غرب همچنان پشت سری Zero Dawn قبلی قرار دارند. اولین بازی Horizon که در سال ۲۰۲۰ به Steam آمد، دارای حداکثر ۵۶۵۵۷ بازیکن همزمان است. در همین حال، هیچ بازی منتشر شده توسط سونی به پیشی گرفتن از بازی Helldivers 2 که به سرعت تبدیل شد بزرگترین راه اندازی استیم پلی استیشن تا کنون و در حال حاضر دارای اوج همزمان بیش از ۴۵۸۰۰۰ بازیکن است.


اولین بازی قدرتمند Horizon Forbidden West برای رایانه شخصی برای شکست Zero Dawn کافی نیستHorizon Forbidden West PC vs PS5: Enhanced Features, Performance Tests + Boosts Quality Image!


Horizon Forbidden West PC vs PS5: Enhanced Features, Performance Tests + Boosts Quality Image!

Horizon Forbidden West جدیدترین مورد در یک است تلاش فزاینده سونی برای آوردن بیشتر عناوین خود به رایانه شخصی. علاوه بر موارد فوق، این شرکت همچنین سایر انحصاری های پلی استیشن را به یک پلتفرم اضافی مانند Ratchet و Clank: Rift Apart، Days Gone، God of War و Marvel's Spider-Man منتقل کرده است.

در حالی که شایعه شده است که چندین عنوان دیگر در آینده از پلی استیشن به رایانه شخصی جهش می کنند، دو عنوان دیگر که به طور قطع می دانیم این هستند. شبح تسوشیما و تا سحر.

بازی سامورایی جهان باز Sucker Punch قرار است اواخر بهار امسال در تاریخ ۱۶ مه برای رایانه های شخصی عرضه شود.


اسکرین شات بازی های پلی استیشن روی رایانه شخصی و شماره پخش کننده آنها را نشان می دهد
اعتبار تصویر: استیم/یوروگیمر

در اوایل این ماه، هیروکی توتوکی، رئیس سونی و رئیس پلی استیشن در مورد این موضوع صحبت کردند فرصت های موجود در رویکرد این شرکت برای انتشار بازی های شخص اول بر روی رایانه شخصیگفتن این است که “فعالانه است [working] on” آوردن عناوین بیشتر به سایر پلتفرم ها به عنوان بخشی از یک برنامه رشد حاشیه سود “تهاجمی”.

در مورد جدیدترین نسخه رایانه شخصی Horizon، Digital Foundry در اوایل ماه جاری نگاهی دقیق‌تر به پورت Forbidden West انداخت و گفت: “کارهای زیادی برای آن انجام شد”.

الکس: «مهمتر از همه، بدون برخی از مشکلات سازگاری که در نسخه‌های راه‌اندازی Marvel's Spider-Man یا Ratchet and Clank دیدم، بدون مشکل اجرا می‌شود – و عملکرد کلی باید کاربران را راضی کند، به خصوص اگر گزینه پیش‌فرض مقیاس رزولوشن پویا فعال باشد. باتاگلیا بعد از ادامه کار نوشت Horizon Forbidden West در رایانه شخصی.


منبع: https://www.eurogamer.net/horizon-forbidden-wests-solid-pc-debut-not-enough-to-beat-zero-dawn?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *