سه مدل گلکسی واچ ۷ ظاهرا تایید شده است

اوایل این ماه بود که اولین بار این را شنیدیم سامسونگ ممکن است ارائه دهد مدل سوم از گلکسی واچ ۷ در سال ۲۰۲۴٫ اکنون گزارش شده است که این شایعه از طریق منبع دیگری تأیید شده است و این بار اطلاعات بیشتری در دست است.

با حسن نیت ارائه می دهد مردمی خوب در SamMobileآنها ادعا می کنند که سامسونگ در واقع سه مدل از گلکسی واچ ۷ را ارائه می دهد، اگرچه طرح نامگذاری هنوز تایید نشده است. ما فرض می‌کردیم که Watch 7، Watch 7 Classic و Watch 7 Pro باشد، اما ظاهراً این موضوع مشخص نیست.

سه مدل گلکسی واچ ۷ ظاهرا تایید شده است

آنچه شناخته شده است، شماره مدل‌ها است که از SM-L300 برای مدلی که گزارش شده کوچکترین (و احتمالاً کم هزینه ترین) مدل است، در حالی که بزرگترین و بدترین مدل دارای شماره مدل است. SM-L705. “5” در انتهای شماره مدل گفته می شود که نشان دهنده اتصال سلولی است.

نکته بسیار خوب در کنار این اطلاعات جدید، اضافه شدن فضای ذخیره سازی دو برابری در این ساعت ها است. گزارش شده است که سامسونگ ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را برای گلکسی واچ ۷ در نظر خواهد گرفت که نسبت به ۱۶ گیگابایت موجود در ساعت ۶ ارتقا یافته است. این به معنای فضای بیشتری برای ذخیره سازی موسیقی آفلاین، نقشه ها و همه این موارد است.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم سامسونگ این ساعت‌های هوشمند را کمی دیرتر در سال جاری رسمی کند. در این بین، احتمالاً می توانید یک معامله واقعاً خوب در Galaxy Watch 6 پیدا کنید (کلاسیک در حال حاضر کمتر از ۸۰ دلار است) همانطور که سامسونگ به دنبال ایجاد فضایی در قفسه ها است.

// SamMobile


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/25/another-report-points-to-three-galaxy-watch-7-models-doubled-storage/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *