اولین جزئیات فصل ۲ با موضوع هک، زنده ۱۴ مارس – PlayStation.Blog

فصل دوم The Finals در ۱۴ مارس می رسد و اتفاقات عجیبی در عرصه بازی آزاد در حال رخ دادن است. نمایش بازی توسط گروه هکرهای سرکش CNS به خطر افتاده است، و مجریان نمایش در تلاش برای رمزگشایی پیام های رمزآلود خود هستند – اما یک چیز واضح است: نمایش باید ادامه یابد!

علاوه بر سلاح‌های جدید برای افزایش بارگیری هر کلاس، بینندگان و شرکت‌کنندگان به طور یکسان می‌توانند به موارد اضافه‌شده در بازی که احتمالاً نمایش بازی را مختل می‌کنند، توجه داشته باشند. گروه هکرها به کد منبع نفوذ کرده اند تا ابزارها و توانایی ها را اضافه کنند، نقشه ها را تغییر دهند و حتی شرکت کنندگان غیرمجاز را وارد کنند.

در طول این فصل پرجمعیت، شرکت کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که نقشه جدید هک شده و وکسل شده، چندین حالت بازی با زمان محدود، یک حالت بازی کاملاً جدید ۵v5 و سبک بازی Hacker جدید را تجربه کنند. شرکت کنندگان می توانند با مجموعه ای از ابزارها و یک تخصص جدید که می تواند با مجموعه ابزار موجود ترکیب و تطبیق داده شود، وارد کفش CNS شوند. موانع را بالا ببرید، دیوارها را بردارید، جاذبه را به چالش بکشید، تونل را در سراسر عرصه ایجاد کنید، و آیتم‌ها را تغییر دهید – به مشکلی در سیستم تبدیل شوید، تاکتیک‌ساز سایبری نهایی، و بعد جدیدی را به بازی بیاورید.

بیایید نگاهی دقیق تر به ابزارها و توانایی هایی که CNS با هم هک کرده است بیندازیم:

مواد بی‌مایه‌ساز برای رسانه‌ها

اولین جزئیات فصل ۲ با موضوع هک، زنده ۱۴ مارس – PlayStation.Blog

تخصصی که به طور موقت سطوح فیزیکی مانند دیوارها، سقف‌ها یا گوه‌ها را پاک می‌کند – به شرکت‌کنندگان اجازه می‌دهد تا آنها را ببینند، عکاسی کنند و از آنها عبور کنند. گذرگاه‌های جدید ایجاد کنید و دوباره آن‌ها را ببندید زیرا شرکت‌کنندگان هر مانعی را در مسیر خود به دری باز تبدیل می‌کنند.

مکعب ضد جاذبه برای هویز

یک مکعب قابل گسترش که گرانش را در ناحیه نزدیک خود دستکاری می کند و شرکت کنندگان و اجسام را به سمت بالا می برد. آیا این یک ابزار پیمایش است؟ یا یک ابزار دفاعی؟ این به هر شرکت کننده بستگی دارد.

دروازه چراغ ها

یک جفت پورتال قابل استقرار با برد محدود. هنگامی که هر دو پرتاب و فعال می شوند، شرکت کنندگان و اشیاء می توانند بین دو مکان حرکت کنند. هر کسی می تواند از یک پورتال استفاده کند، اما بازیکنان نمی توانند آنها را ببینند یا از طریق آنها شلیک کنند! ایده آل برای یک فرار سریع، زمانی که همه چیز مودار است.

تغییر شکل دهنده داده برای رسانه ها

ابزاری که استحکامات دشمن (یا هر شی تصادفی برای آن موضوع) را به طور کامل به چیز دیگری تبدیل می‌کند – مانند تبدیل مین دشمن به صندلی. یا برجک دشمن به یک میز. عالی برای شکستن دفاع دشمن.

این و خیلی چیزهای دیگر در فصل ۲ می آیند. پس منتظر چه چیزی هستید؟ وارد میدان شوید، به CNS بپیوندید و در فصل ۲ که در ۱۴ مارس می‌آید، ساختار میدان را به هم بزنید.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/03/11/the-finals-season-2-first-details-on-hacking-themed-season-2-live-march-14/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *