OnePlus Open سرانجام به‌روزرسانی عظیم اندروید ۱۴ را در ایالات متحده دریافت کرد

OnePlus با به روز رسانی اندروید ۱۴ در ایالات متحده سریع عمل نکرده است. در حالی که آنها تعداد زیادی از آنها را به موقع به هند منتقل کرده اند، بازار NA منتظر به روز رسانی های آن بوده است، با اطلاع رسانی کمی از OnePlus در مورد دلیل تاخیر. ما درخواست کردیم و جزئیات خاصی به ما داده نشد، اما با ورود به پایان Q1، اکثر (۱۲، ۱۱، ۱۰ Pro، و غیره) اکنون به روز رسانی را با OnePlus Open تا بعدی.

در آخر هفته، OnePlus آغاز شد عرضه اندروید ۱۴ به عنوان OxygenOS 14.0.0.501. این یک به‌روزرسانی عظیم است که ۲٫۵۴ گیگابایت وزن دارد و شامل فهرست طولانی از تغییرات و همچنین وصله امنیتی فوریه است.

برای بررسی به‌روزرسانی، می‌توانید به Settings>About بروید و سپس روی کادر بزرگ OxygenOS در بالا ضربه بزنید. برای من، به‌روزرسانی بلافاصله امروز صبح انجام شد، بنابراین در صورت تمایل به آن نگاهی بیندازید.

آپدیت اندروید ۱۴ ONEPLUS OPEN: چه چیز جدیدی در OxygenOS 14 وجود دارد که باید در مورد آن بدانید؟ OnePlus می گوید که “Aqua Dynamics” را به عنوان “روشی برای تعامل با فرم های شکل گیری که به شما امکان می دهد اطلاعات به روز را در یک نگاه مشاهده کنید” اضافه می کند. من نمی دانم این به چه معناست، اما به نظر خیلی جالب می رسد.

همچنین می‌توانید طراحی Aquamorphic ارتقا یافته، آهنگ‌های زنگ و صداهای نوتیفیکیشن جدید، انیمیشن‌های بهتر در همه جا، File Dock جدید (برای کشیدن و رها کردن محتوا بین برنامه‌ها و دستگاه‌ها)، راه‌هایی برای استخراج متن یا تکه‌های تصاویر، مدیریت‌های بهبود یافته مجوز، و بیشتر. تغییرات کامل به عنوان یک تصویر خوانا در زیر قابل مشاهده است.

OnePlus Open سرانجام به‌روزرسانی عظیم اندروید ۱۴ را در ایالات متحده دریافت کرد

برای کسانی که آن را اجرا می کنند، نظر خود را با ما در میان بگذارید. اکنون در حال غواصی هستیم تا بازی با دستگاه تاشو عالی OnePlus را شروع کنیم. اگر هنوز این کار را نکرده اید، حتما چک کنید بررسی OnePlus Open ما – ما چیزهای خوبی برای گفتن در مورد آن داشتیم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/11/oneplus-open-finally-gets-android-14-update-in-the-us/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *