اولین سطوح نتایج محک برای مک بوک ایر با تراشه M3

یک نتیجه معیار اولیه برای مک بوک ایر جدید ظاهر شده است و نگاهی دقیق تر به عملکرد تراشه M3 در جدیدترین لپ تاپ های اپل ارائه می دهد.

اولین سطوح نتایج محک برای مک بوک ایر با تراشه M3
در یک نتایج Geekbench 5 توسط MySmartPriceمک بوک ایر با تراشه M3 و ۱۶ گیگابایت حافظه یکپارچه امتیاز تک هسته ای ۳۱۵۷ و امتیاز چند هسته ای ۱۲۰۲۰ را به دست آورد. نتایج دارای یک شناسه “Mac15,3” هستند که نشان می دهد نتایج مربوط به یک مک بوک ایر ۱۵ اینچی است.

برای زمینه، مک بوک ایر قبلی با تراشه M2 و ۱۶ گیگابایت حافظه یکپارچه امتیاز تک هسته ای ۲۶۱۰ و امتیاز چند هسته ای ۱۰۱۲۰ را به دست آورد. بنابراین، تراشه M3 در مک بوک ایر جدید در مقایسه با تراشه M2 در مدل قبلی، تقریباً ۲۰ درصد بیشتر در تک هسته ای و ۱۸ درصد بیشتر در چند هسته ای کسب کرد.

با نگاهی به گذشته، اولین مک بوک ایر با سیلیکون اپل، نسخه M1، میانگین امتیاز تک هسته ای ۱۷۰۶ و میانگین امتیاز چند هسته ای ۷۴۲۰ داشت. اپل ادعا می کند که مک بوک ایر مجهز به M3 تا ۶۰ درصد سریعتر از مدل دارای تراشه M1 است.

اپل پذیرش پیش‌سفارش‌های مک‌بوک ایر جدید را از دوشنبه، ۴ مارس آغاز کرد، و اولین تحویل به مشتریان و در دسترس بودن در فروشگاه از روز جمعه، ۸ مارس آغاز خواهد شد. قیمت مک‌بوک ایر جدید از ۱۰۹۹ دلار در ایالات متحده شروع می‌شود. در حالی که نسل قبلی مک بوک ایر ۱۳ اینچی با تراشه M2 با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس است.

جمع بندی های مرتبط: مک بوک ایر
برچسب ها: Geekbench، MySmartPrice
انجمن های مرتبط: مک بوک ایر


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/05/first-benchmark-result-macbook-air-m3/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *