اولین نمایشگر شفاف میکرو ال ای دی سامسونگ در نمایشگاه CES است و مانند یک هولوگرام است

اولین نمایشگر شفاف میکرو ال ای دی سامسونگ در نمایشگاه CES است و مانند یک هولوگرام است

نمایشگاه بزرگ فناوری که به نام CES 2024 به طور رسمی در لاس وگاس برگزار می شود – و در جریان رویداد First Look خود، سامسونگ اولین نمایشگر شفاف میکرو LED جهان را به نمایش گذاشت.

به افشاگری راضی نیست روشنایی کلید و مشخصات فنی صفحه نمایش QD-OLED S95D و الف محدوده نوار صوتی جدید از جمله قاب موسیقی (یک ساب ووفر که می تواند دور آثار هنری روی دیوارهای شما بنشیند)، غول الکترونیک کره جنوبی نه یک، نه دو، بلکه سه نمایشگر شفاف میکرو ال ای دی مختلف را معرفی کرده است که همگی با طراحی های کمی متفاوت هستند.

همانطور که برای اولین بار توسط پایان ابزاردو تا از واحدهای رونمایی شده دارای یک صفحه شیشه ای رنگی بودند، بنابراین تشخیص صفحه بدون قاب آسان تر می شود (در حالی که اشیاء بالقوه حواس پرتی در پشت آن پنهان می شود)، در حالی که سومی به نظر می رسد مانند شیشه معمولی شفاف است، و همچنین دارای طراحی عاری از هر چیزی است. قاب فیزیکی

این وبلاگ فناوری می‌گوید: «شخصاً، توصیف تأثیر نمایشگرهای شفاف میکرو OLED سامسونگ دشوار است، زیرا محتوا تقریباً شبیه یک هولوگرام است که در هوا شناور است». چیزای کلفت

تمام واحدهای نمایشی در رونمایی از CES مستقل بودند – و عرض صفحه، فقط یک سانتی متر یا بیشتر، مطمئناً به توهم یک صفحه نمایش شناور می افزاید. همچنین، به لطف تراکم پیکسلی بالای micro-LED، تصاویر “فوق العاده واضح” به نظر می رسیدند.

تا کنون، سامسونگ تنها یک ویدیو از میکرو ال ای دی های شفافی که رونمایی کرده آپلود کرده است، اما بهتر از هیچ است – زیر را ببینید.

سامسونگ همچنین می گوید که این نمایشگرهای شفاف میکرو ال ای دی کمتر تحت تاثیر نور محیط قرار می گیرند، زیرا در مقایسه با پنل های شفاف OLED روشنایی بالاتری دارند (ال جی و گزارش شده را در نظر بگیرید. فشار بزرگ به OLED های شفاف).

قیمت گذاری؟ خوب، ما هنوز هیچ چیز رسمی ندیده ایم، اما با توجه به آن میکرو LED 89 اینچی افتتاحیه سامسونگ قیمتی برابر با یک خانه کوچک دارد (و حتی شفاف هم نیست)، ما شرط می‌بندیم که برای مدت طولانی منتظر بمانیم تا این فناوری به اندازه‌ای مقرون به صرفه شود که اکثر ما بتوانیم آن را داشته باشیم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …

ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ، گجت‌های خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/televisions/samsungs-world-first-transparent-micro-led-display-is-at-ces-and-its-like-a-hologram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *