اولین نگاه فیلم Borderlands کیت بلانشت مو قرمز را نشان می‌دهد که به یک چاه خیره شده است

دو عکس جدید از فیلم آینده Borderlands منتشر شده است.

عکس ها، به اشتراک گذاشته شده توسط مردمدر هر دوی آنها کیت بلانشت برنده جایزه اسکار – با موهای قرمز بسیار حسادت‌انگیز – در نقش لیلیت یاغی بدنام دیده می‌شود.

عکس اول لیلیت را به تنهایی نشان می دهد که به شخصیت درون بازی خود بسیار نزدیک است.

اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟در یوتیوب تماشا کنید

در همین حال، در عکس دوم، بلانشت با همبازی هایش همراه می شود و همه آنها به یک چاه چشمه خیره می شوند. این کاملاً یادآور اثر هنری فیلم Holes در سال ۲۰۰۳ است.

کوین هارت به عنوان سرباز رولند، آریانا گرینبلات در نقش تینی تینا، تخریب‌گر پیش از نوجوانی، فلوریان مونته‌آنو در نقش محافظ تینا، کریگ، جیمی لی کرتیس در نقش دانشمند تانیس و جک بلک به عنوان (صدای) روبات کلاپتراپ به بلانست پیوستند.

در خلاصه داستان این فیلم که قرار است در ۹ آگوست اکران شود، آمده است: “سرنوشت جهان می تواند در دست آنها باشد – اما آنها برای چیزی بیشتر می جنگند: یکدیگر.”


اولین نگاه فیلم Borderlands کیت بلانشت مو قرمز را نشان می‌دهد که به یک چاه خیره شده است
اعتبار تصویر: الی راث از طریق مردم

Borderlands به یک چاله خیره شده است
اعتبار تصویر: الی راث از طریق مردم

این اقتباس از Borderlands کمی تاریخچه سخت دارد. یک فیلم Borderlands اولین بار در سال گذشته اعلام شد ۲۰۱۵ – بعد پنج سال اتفاق کمی افتاد.

در سال ۲۰۲۰، Gearbox مدیر Hostel را معرفی کرد الی راث این فیلم اقتباسی از فیلمنامه‌ای از کریگ مازین را کارگردانی می‌کند که اکنون بیشتر به خاطر کارش در فیلم‌های The Last of Us و چرنوبیل شناخته شده است. “یک رویداد تازه، جذاب و سینمایی برای علاقمندان به سینما و طرفداران بازی” وعده داده شد.

از زمانی که عکاسی اصلی به پایان رسید، این پروژه شاهد حضور نویسندگان دیگری بود که به نوعی با فیلمنامه کمانچه وارد شدند. تیم میلر کارگردان فیلم ددپول زمانی که فیلمبرداری مجدد شروع شد، تایید شد که از راث – که به پروژه های دیگر رفته بود – تحویل گرفته است.

سپس سال گذشته گزارش شد که مزین سعی کرده بود با استفاده از نام مستعار از اقتباس Borderlands فاصله بگیرد به جای نام واقعی او

مزین از آن زمان این گزارش را رد کرده و آن را “کاذب” اعلام کرده است.

مزین گفت: «من نویسنده معتبری در این فیلم نیستم، بنابراین نمی توانم ادعای نویسندگی «سرزمین ها» و حتی بیشتر «نویسندگی مشترک» داشته باشم. “من گزارش مربوط به نام مستعار را دیدم که نادرست است. من از نام مستعار استفاده نکردم. اگر نام مورد نظر واقعاً یک نام مستعار است، تنها چیزی که می توانم بگویم این است که … مال من نیست.”


منبع: https://www.eurogamer.net/borderlands-film-first-look-shows-red-haired-cate-blanchett-staring-into-a-manhole?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *