اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ می‌تواند در هر لحظه کاهش یابد

گوگل معمولاً اولین پیش نمایش توسعه دهندگان نسخه بعدی اندروید را در فوریه سال جدید منتشر می کند. این اتفاق افتاد برای اندروید ۱۲، ۱۳و ۱۴بنابراین منطقی است که با توجه به اینکه اندروید ۱۵ هنوز منتشر نشده است، ما در حالت آماده باش برای کاهش قریب الوقوع هستیم.

طبق گفته حداقل یکی از توسعه دهندگان گوگل که امروز صبح در یک تاپیک AOSP نظر داده است، اندروید ۱۵ باید این هفته بیاید. به طور دقیق تر، آنها می گویند انتظار می رود اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۵ در ۱۵ فوریه منتشر شود.

در نظر ثبت شده در زیر، آنها به اندروید ۱۵ به عنوان Android “V” اشاره می کنند که نام رمز داخلی است. شاید به یاد داشته باشید که اندروید ۱۴ اندروید “U” یا “کیک وارونه” اندروید ۱۵ است انتظار می رود باشد “بستنی وانیلی.”

اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید ۱۵ می‌تواند در هر لحظه کاهش یابد

و این تنها چیزی است که در حال حاضر می دانیم. بسیاری از اولین ساخت‌های پیش‌نمایش توسعه‌دهنده چندان پایدار نیستند و Google تقریباً هرگز توصیه نمی‌کند که آنها را روی دستگاه Pixel خود قرار دهید، مگر اینکه توسعه‌دهنده باشید. ما تمایل داریم حداقل چند نسخه پیش‌نمایش توسعه‌دهنده را قبل از رسیدن به مرحله بتا ببینیم، یعنی زمانی که می‌توانید ادامه دهید و به برنامه بتا اندروید بپیوندید.

۱۵ فوریه پنجشنبه است – ابزارهای adb خود را آماده کنید، دستگاه‌های Pixel اضافی را شارژ کنید و برای نوشتن ویژگی‌ها آماده شوید.

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/13/prepare-for-android-15s-first-developer-preview-coming-this-week/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *