پارامونت گلوبال ۸۰۰ کارمند خود را اخراج کرد

پارامونت گلوبال روز سه شنبه گفت که برخی از “همکاران بسیار ارزشمند خود” از جمله همکاران خود را اخراج می کند پارامونت + تیم تنوع گزارش شده است سه‌شنبه این کاهش حدود ۸۰۰ کارمند را تحت تأثیر قرار می‌دهد که برآورد می‌شود سه درصد از نیروی کار غول رسانه‌ای را شامل می‌شود. باب باکیش، مدیر عامل شرکت، در یادداشتی که کارکنان فاش شده نوشت: «من مطمئن هستم که این تصمیم درستی برای آینده ماست. درآمد پارامونت گلوبال در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ سه درصد رشد داشته است.

یادداشت باکیش می گوید که این شرکت تا پایان کار در روز سه شنبه به کارکنان خاتمه یافته اطلاع خواهد داد. وی افزود که دفاتر بین المللی نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. مدیر عامل شرکت نوشت: «این اعلان‌ها به مرور زمان و در راستای تعهدات قانونی محلی ما در هر یک از کشورهایی که در آن فعالیت می‌کنیم، رخ خواهد داد.

تنوع ادعا می کند که اخراج ها بین تمام بخش های شرکت پخش می شود. اینها عبارتند از Paramount+، CBS، Paramount Pictures، Showtime، Comedy Central، MTV، Nickelodeon و Pluto TV.

مدیر عامل به Super Bowl LVIII اشاره کرد که تبدیل به NFL شد می گوید پربیننده ترین پخش تلویزیونی تاریخ بود. باکیش این را تا زمان پخش بازی بیان کرد که «قدرت کامل پارامونت» را به نمایش گذاشت. برخی ممکن است مخالفت کنند که در عوض “قدرت کامل” ترکیب طرفداران NFL با طرفداران تیلور سویفت را به نمایش گذاشت.

پارامونت گلوبال ۸۰۰ کارمند خود را اخراج کرد
بازگشت جان استوارت در سال ۲۰۲۴ به “The Daily Show”
کمدی سنترال / پارامونت

یادداشت باکیش، جان استوارت را فریاد زد بازگشت به کمدی سنترال نمایش روزانه در روز دوشنبه. (در مراسم بازگشت به خانه میزبان در سال ۲۰۲۴، او شعار جدیدی را برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ پیشنهاد کرد: «ما چه کار می کنیم؟ مشکل جان استوارت، تنها پس از دو فصل ظاهرا لغو اپل پس از اختلاف نظر با سازنده آیفون صورت گرفت در مورد اپیزودهای انتقاد از چین و هوش مصنوعی. قانونگذاران بعد از اپل در مورد پیامدها پرسید.

بخش استریم و فیلم پارامونت باعث رشد اخیر شده است، اما ارائه‌های تلویزیونی سنتی آن همچنان با مشکل مواجه هستند. درآمد در آن منطقه در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ هشت درصد کاهش یافت و تبلیغات تلویزیونی ۱۴ درصد کاهش یافت. طبق گزارش‌ها، مبارزات تلویزیونی خطی این شرکت، آن را برای ادغام و تملک، از جمله مذاکرات ادغام (که گفته می‌شود متوقف شده) با برادران وارنر دیسکاوری در دسامبر ۲۰۲۳ مسدود کرده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/paramount-global-lays-off-a-reported-800-employees-192614248.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/paramount-global-lays-off-a-reported-800-employees-192614248.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *