اولین گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باز هم محصول شیائومی خواهد بود

شیائومی اولین برند موبایل خواهد بود که اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این سازنده چینی سال گذشته نیز اولین شرکتی بود که اولین گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را معرفی کرد.

یکی از منابع آگاه بازار نام سه گوشی را منتشر کرده است که احتمالاً می‌توانند اولین موبایل‌هایی باشند که با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ عرضه ‌می‌شوند. گفته می‌شود شیائومی اولین برندی است که این چیپست جدید را در سری ۱۵ شیائومی معرفی می‌کند. گفنتی است کوالکام قبلاً تأیید کرده بود که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.

اولین گوشی با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ باز هم محصول شیائومی خواهد بود

چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ ابتدا در کدام گوشی هوشمند به بازار عرضه می‌شود؟  

چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در گوشی‌های پرچمدار اندرویدی به‌کار گرفته شد و تا چند ماه دیگر نوبت به نسل بعدی یعنی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ می‌رسد. به گفته «یوگش برار»، یکی از منابع آگاه بازار، شیائومی اولین برندی خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ گوشی عرضه می‌کند. همان‌طور که گفته شد شیائومی ۱۴ نیز اولین موبایلی بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در دسترس کاربران قرار گرفت. درست مانند سری ۱۴، پرچمداران شیائومی ۱۵ نیز قبل از اینکه در سایر نقاط جهان عرضه شوند، ابتدا در چین رونمایی شدند.

یوگش برار خاطرنشان می‌کند که شیائومی اولین برندی است که گوشی‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را عرضه می‌کند و پس از آن نوبت به وان پلاس و IQOO می‌رسد. این بدان معنا است که دو گوشی بعدی که با این تراشه جدید عرضه می‌شوند می‌توانند وان پلاس ۱۳ و IQOO 13 باشند.

در ایالات‌متحده نیز انتظار می‌رود سامسونگ اولین برندی باشد که گوشی‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را با سری گلکسی S25 عرضه می‌کند. سامسونگ احتمالاً یک نسخه اورکلاک‌شده از این چیپست را معرفی خواهد کرد و آن را اسنپدراگون ۴ نسل ۴ برای گلکسی نامگذاری خواهد کرد. پیش‌تر کوالکام وجود چنین تراشه‌ای را تأیید کرده بود. انتظار می‌رود این تراشه در ماه اکتبر (مهر-آبان‌ماه) معرفی شود.


منبع: https://digiato.com/mobile/xiaomi-to-be-first-phone-with-snapdragon-8-gen-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *