یک Chromecast جدید ۴K با Google TV بهترین خبری است که شنیدم

Chromecast اصلی با Google TV، دانگل ۴۹٫۹۹ دلاری با تجربه کامل Google TV که می تواند هر تلویزیونی را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کند، محصولی است که از روزی که راه اندازی شد نیاز به تازه سازی داشت. بله، من از دانگلی با طولانی ترین نام متنفرم، زیرا همیشه با عملکرد مشکل داشته است، یک کنترل از راه دور بسیار کوچک دارد، و واقعاً فقط روی یک تلویزیون من وجود دارد، زیرا ارزان است. ما آن را می خریم زیرا در بیشتر روزها فقط ۵۰ دلار است، اما اغلب به حدی کاهش می یابد که نادیده گرفتن آن را دشوار می کند.

این هفته، گزارش جدیدی نشان می‌دهد که به‌روزرسانی در راه است، احتمالاً با یک کنترل از راه دور جدید نیز. متاسفانه این گزارش جدید از ۹to5Google هیچ جزئیات دیگری ندارد، فقط این جایگزینی برای آن خواهد بود مدل ۴K 4 ساله که من الان ازش شکایت کردم. عالیه!

اکنون می توانیم در مورد برخی موارد حدس بزنیم. اول، ما دیدیم تصاویری از یک ارتقاء احتمالی از راه دور از نسخه بتای اندروید فقط در سال گذشته، که واقعاً ما را وادار کرد که باور کنیم این جایگزین می‌توانست قبلاً اینجا باشد. به نظر می رسد کنترل از راه دور بسیار شبیه به کنترل فعلی است، فقط بزرگتر یا طولانی تر است و دکمه های بیشتری دارد. تا زمانی که بزرگتر از کنترل از راه دور فعلی است که به شدت لغزنده است، من برای آن اینجا هستم. و مطمئنا، دکمه های بیشتری را نیز به ما بدهید.

مورد دیگری که می توان در مورد آن حدس زد این است که چه چیزی داخل این کروم کست جدید ۴K خواهد بود. راستش را بخواهید، فقط چیپست را عوض کنید و حافظه و رم بیشتری اضافه کنید. دلیل اینکه دستگاه اورجینال چنین دستگاه غیرقابل توجهی است این است که زمان زیادی برای راه اندازی و اجرای صحیح آن طول می کشد، اغلب آویزان می شود و عقب می ماند و به راحتی فضای ذخیره سازی تمام می شود. به روز رسانی های بزرگ در داخل ضروری است، که من تصور می کنم گوگل می تواند بدون افزایش قیمت غول پیکر انجام دهد. بالاخره ۴ سال گذشت.

بنابراین چه زمانی می‌توانیم منتظر این Chromecast جدید ۴K با Google TV باشیم؟ هیچ کس هنوز خارج از گوگل نمی داند. آیا می‌توانیم چند هفته دیگر آن را در Google I/O ببینیم؟ بدون نشت یا پرونده های FCC، من به نوعی شک دارم. آیا گوگل می تواند تا یک رویداد اکتبر پیکسل ۹ صبر کند؟ شاید. آنها می توانند هر زمان که بخواهند، شاید در اواسط تابستان، این دستگاه را راه اندازی کنند. باز هم نمی دانیم، فقط گزارش شده که در راه است.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/23/new-4k-chromecast-with-google-tv-release-date/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *