اپلیکیشن کاملاً جدید «TikTok Photos» پیدا شد که احتمالاً رقیب اینستاگرام خواهد بود

به نظر می رسد TikTok در حال برنامه ریزی برای گسترش اشتراک گذاری عکس از طریق راه اندازی برنامه جدید “TikTok Photos” است. TheSpAndroid وبلاگ.

اپلیکیشن کاملاً جدید «TikTok Photos» پیدا شد که احتمالاً رقیب اینستاگرام خواهد بود
تعداد زیادی ارجاع به برنامه در آخرین نسخه TikTok کشف شد که برخی از عملکردها، ادغام ها و حتی نماد برنامه آن را آشکار می کند. در این میان، عباراتی مانند «عکس‌های TikTok را باز کنید»، «عکس‌های TikTok را دریافت کنید» و «این پست را در TikTok Photos به اشتراک بگذارید»، ارتباط مستقیم بین پلتفرم ویدیوی موجود و برنامه جدید اشتراک‌گذاری عکس را نشان می‌دهد.

TikTok برای مدتی به کاربران اجازه می‌دهد محتوای مبتنی بر عکس را در قالب ویدیو یا چرخ فلک پست کنند، اما این برنامه در حال حاضر هیچ جایگزین واقعی برای پلتفرم‌های اختصاصی اشتراک‌گذاری عکس رسانه‌های اجتماعی ندارد. TikTok Photos احتمالاً به دنبال به چالش کشیدن مستقیم سلطه اینستاگرام در فضای اشتراک گذاری عکس است. اینستاگرام به طور فزاینده ای بر روی محتوای ویدیویی، از جمله Reels، در تلاش برای رقابت با برتری ویدیویی TikTok تمرکز کرده است.

تاریخ راه اندازی رسمی و در دسترس بودن منطقه ای “TikTok Photos” ناشناخته است، اما وجود ارجاعات گسترده به آن در کد TikTok نشان می دهد که اعلامیه ای قریب الوقوع است.

دنبال کردن MacRumors در TikTok!

برچسب ها: TikTok


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/new-tiktok-photos-app-spotted/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *