اپل در حال آزمایش فناوری تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است

اپل آزمایش یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را با گروه کوچکی از تبلیغ‌کنندگان آغاز کرده است که به‌طور خودکار تصمیم می‌گیرد در کجا تبلیغات را قرار دهد. اپ استور، بیزینس اینسایدر گزارش ها.

اپل در حال آزمایش فناوری تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است
به نقل از دو نفر از افراد آشنا به موضوع، بیزینس اینسایدر ادعا می‌کند که ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی عملکردهای عملکرد حداکثر Google و Meta’s Advantage+ را منعکس می‌کند، که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد بودجه، هزینه به ازای هر خرید، مخاطبان مورد نظر و اهداف جغرافیایی خود را مشخص کنند. سپس الگوریتم اپل به طور خودکار موثرترین مکان تبلیغات را در قالب‌های موجود اپ استور تعیین می‌کند.

گفته می شود این ابتکار بخشی از جاه طلبی گسترده تر اپل برای اصلاح و گسترش تبلیغات خود است. در حال حاضر، اپل قالب‌های تبلیغاتی مختلفی را در اپ استور ارائه می‌کند، از جمله تبلیغات برگه‌های جستجو، تبلیغات صفحه نتایج جستجو، پیشنهادات «شما ممکن است دوست داشته باشید» در صفحات محصول برنامه، و تبلیغات در برگه «امروز».

بیزینس اینسایدر حدس می‌زند که حرکت به سمت تبلیغات تقویت‌شده با هوش مصنوعی آینده‌ای را نشان می‌دهد که در آن اپل می‌تواند تبلیغات را به سایر برنامه‌ها و خدمات درون اکوسیستم خود، مانند اخبار اپل، سهام و برنامه ورزشی که اخیراً راه اندازی شده است. این وب سایت همچنین امروز گزارش داد که تعدادی از تصمیمات اخیر استخدام اپل ممکن است نشان دهنده برنامه هایی برای معرفی یک آگهی باشد Apple TV+ ردیف


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/12/apple-testing-ai-ad-tool/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *