اپل آی‌پد بازسازی‌شده می‌تواند با ۲۳۷٫۹۹ دلار متعلق به شما باشد

TL;DR: از ۱۹ دسامبر، این را دریافت کنید آیپد ۷ بازسازی شده فقط با ۲۳۷٫۹۹ دلار — این ۵۲ درصد تخفیف است.


دلیلی وجود دارد که آی‌پدها چنین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند – آنها می‌توانند زندگی را بسیار راحت‌تر کنند. آنها همه را ارائه می دهند قدرت یک کامپیوتر در یک قاب بسیار شیک تر، بنابراین می توانید کارهای کاری را انجام دهید یا با برنامه های مورد علاقه خود در هر کجا استراحت کنید. و با یک مدل بازسازی شده، همه مزایا را با کسری از قیمت معمول دریافت می کنید.

چه کسی در لیست هدیه شما رویای یک آی پد را در سر می پروراند یا می خواهید آن را در این فصل تعطیلات برای خود بخرید، باید این پیشنهاد را در مورد مدل Apple iPad 7 خاکستری فضایی بازسازی شده بررسی کنید. در حال حاضر، می‌توانید این آی‌پد اپل بازسازی‌شده فقط با وای‌فای را فقط با ۲۳۷.۹۹ دلار – بیش از ۲۵۰ دلار تخفیف از برچسب قیمت معمولی ۴۹۹.۹۹ دلار – بدون نیاز به کد کوپن، درست در اینجا برای مدت زمان محدودی امتیاز دهید.

دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۲ اینچی با صفحه نمایش خیره کننده رتینا با رزولوشن ۱۶۲۰×۲۱۶۰ و پردازنده چهار هسته ای Apple A10 Fusion با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز، می توانید در هر جایی که می توانید به وای فای متصل شوید، به کار و بازی بپردازید. و لازم نیست نگران باشید که نزدیک پریز برق بمانید – ده ساعت عمر باتری قابل توجهی را ارائه می دهد.

دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱٫۲ مگاپیکسلی FaceTime HD به شما کمک می کند تا با دوستان و خانواده در ارتباط باشید و در عین حال راهی راحت برای ثبت خاطرات از طریق عکس و فیلم نیز ارائه می دهد. و شما ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهید داشت تا همه آن‌ها را همانجا روی دستگاه ایمن نگه دارید.

این مدل خاص متعلق به سال ۲۰۱۹ است و با قلم اپل سازگار است. با درجه “B” درجه بندی بازسازی شده ارائه می شود، به این معنی که ممکن است دارای خراش های خفیف روی شیب یا بدنه یا خراش یا فرورفتگی های خفیف روی بدنه باشد، اما در غیر این صورت مانند نو کار می کند.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

این را به خود یا یکی از عزیزان خود هدیه دهید اپل آیپد ۷ بازسازی شده فقط با ۲۳۷٫۹۹ دلار (۴۹۹٫۹۹ دلار) برای مدت زمان محدود.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
آی پد


منبع: https://mashable.com/deals/dec-19-apple-ipad-7-refurbished

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *