اپل امسال ۸٫۵ میلیون مدل OLED iPad Pro تولید خواهد کرد

اپل ۸٫۵ میلیون پنل صفحه نمایش اولیه OLED را از تامین کنندگان کره جنوبی برای مدل های آیپد پرو بازطراحی شده آینده خود سفارش داده است که انتظار می رود وارد شوند. به محض این ماه. این به‌روزرسانی بزرگترین به‌روزرسانی طراحی سری Pro از سال ۲۰۱۸ است.

اپل امسال ۸٫۵ میلیون مدل OLED iPad Pro تولید خواهد کرد
اپل برای مدل‌های ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی آی‌پد پرو به تامین‌کنندگان مختلف صفحه‌نمایش OLED تکیه می‌کند، که Samsung Display به طور انحصاری پنل‌های ۱۱ اینچی و LG Display پنل‌های ۱۳ اینچی را تولید می‌کند. بر اساس سفارشات فعلی، سامسونگ در سال ۲۰۲۴ ۴ میلیون دستگاه تولید خواهد کرد، در حالی که ال جی ۴٫۵ میلیون دستگاه در سال تولید خواهد کرد که شاید نشان دهنده این باشد که پیش بینی می شود مدل بزرگتر کمی محبوب تر باشد.

خودی های صنعت ادعا می‌شود که تقسیم کار به دلیل تغییر در چشم‌انداز تقاضای اپل برای مدل‌های OLED iPad Pro و همچنین ظرفیت تولید و بازدهی ناپایدار این دو تامین‌کننده است که هر دو هنوز با نیاز اپل برای فناوری‌های جدید پنل سازگار هستند.

شایعه شده است که اپل به دنبال آن است کیفیت نمایش “بی نظیر”.و همچنین طراحی که ضخامت و وزن مدل های iPad Pro خود را کاهش می دهد. نقشه های CAD اخیرا درز کرده است مدل‌های آینده ایده بهتری از نازک بودن تبلت‌ها ارائه می‌کنند. برای مثال، آی‌پد پرو بزرگ‌تر، بیش از ۱ میلی‌متر نازک‌تر خواهد بود.

تعداد پنل‌های OLED که اپل از سامسونگ و ال‌جی سفارش می‌دهد ممکن است پس از تولید مقدار اولیه تغییر کند، بسته به نوسانات در بازده تولید و تنظیمات احتمالی پیش‌بینی تقاضای اپل برای مدل‌های جدید OLED iPad Pro. گفته می شود آخرین پیش بینی اپل برای محموله ها یک نزول کردن از ۱۰ میلیون واحدی که برای سال ۲۰۲۴ در سال گذشته پیش بینی شده بود.

همچنین انتظار می‌رود مدل‌های آی‌پد پرو اپل با تراشه‌های M3 سریع‌تر ۳ نانومتری ارتقا یابند و امکان شارژ MagSafe وجود دارد. همچنین انتظار می‌رود اپل این دستگاه‌ها را با کیبورد جادویی جدید و اپل پنسل ارتقا یافته بفروشد. برای همه جزئیات، به ما مراجعه کنید راهنمای OLED iPad Pro.

(از طریق دیجی تایمز.)

جمع بندی های مرتبط: آیپد پرو
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/08/apple-produce-8-5-million-oled-ipad-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *