Valiant Hearts: Coming Home اکنون در رایانه شخصی و کنسول‌های انحصاری نتفلیکس

Valiant Hearts: Coming Home پس از عرضه قبلی آن برای گوشی‌های هوشمند از طریق Netflix، اکنون در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

این بازی هم‌اکنون بر روی کنسول‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن، سوییچ و ایکس‌باکس به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ای جدید با نام مناسب Valiant Hearts: The Collection در دسترس است که Coming Home و نسخه قبلی آن The Great War را در کنار هم قرار می‌دهد.

برای یادآوری اینکه چگونه به نظر می رسد، یک تریلر جدید در زیر وجود دارد که در آن می توانید “سفر احساسی کامل عشق، فداکاری و دوستی” را تجربه کنید. جمع آوری خواهد شد ۲۰٫۹۹ پوند به شما بازگرداند. بازی را نیز می توان خریداری کرد به طور جداگانه برای ۱۲٫۹۹ پوند.


Valiant Hearts: Coming Home اکنون در رایانه شخصی و کنسول‌های انحصاری نتفلیکسدلهای شجاع: به خانه می آیند | تریلر راه اندازی HD


دلهای شجاع: به خانه می آیند | تریلر راه اندازی HD

Valiant Hearts: Coming Home به‌عنوان یک «بازی روایی دراماتیک» توسط یوبی‌سافت توصیف می‌شود و بازیکنان را می‌بیند که داستان‌های در هم تنیده جیمز، آنا، ارنست و جورج را دنبال می‌کنند. والت (همدم سگ اول بازی) در ادامه بازمی گردد تا به بازیکنان کمک کند تا در این داستان ها که شامل مضامین دوستی، بقا و فداکاری “در میان آشفتگی و تراژدی جنگ” است، راه خود را طی کنند.

اولین بار متوجه شدیم که Valiant Hearts: Coming Home در اوایل امسال به کنسول‌ها می‌رود، زمانی که رتبه بندی برای دنباله در هیئت رتبه بندی برزیل دیده شدند. دنباله جنگ جهانی اول Ubisoft قبلاً انحصاری نتفلیکس روی موبایل بود و همینطور بود در جریان جوایز بازی ۲۰۲۲ اعلام شد.


اعتبار تصویر: یوبی سافت

اگر هنوز بازی‌های Valiant Hearts را بازی نکرده‌اید، حتماً آن را بررسی کنید نقد و بررسی بازی Eurogamer’s Valiant Hearts: The Great Warجایی که Donlan ما بازی را “عجیب، به یاد ماندنی و اغلب قدرتمند” نامید.

“در حالی که Valiant Hearts تلاش می کند تا خود را به عنوان یک بازی درک کند، اما در معصومیت عجیب و بازیگوش و تمرکزش بر چهار دوست (و یک سگ) حداقل یک دیدگاه زودگذر انسانی را در مورد نوع جدیدی از جنگ ارائه می دهد که به نتیجه رسید. در خشونت مکانیزه‌اش بسیار بدتر از آن چیزی است که هر کسی انتظارش را داشت.»


منبع: https://www.eurogamer.net/former-netflix-exclusive-valiant-hearts-coming-home-out-now-on-pc-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *