اپل انتظار دارد آیپد پروهای OLED کمتر از برنامه ریزی شده بفروشد

طبق گزارش ها، اپل سفارشات قطعات را برای آینده خود کاهش داده است OLED iPad Pro مدل‌ها، نشان می‌دهد که شرکت اکنون تقاضای کمتری را نسبت به آنچه قبلاً انتظار می‌رفت پیش‌بینی می‌کند.

اپل انتظار دارد آیپد پروهای OLED کمتر از برنامه ریزی شده بفروشد
بر اساس گزارشی از Aju Korea Dailyذکر شده توسط Trendforceاپل سفارشات پنل های نمایشگر OLED طراحی شده برای نسل بعدی را کاهش داده است آیپد پرو بین ۲۰ تا ۳۰ درصد سفارش اولیه ۱۰ میلیون پنل اپل بین LG Display با ۶ میلیون دستگاه و سامسونگ با ۴ میلیون واحد تقسیم شد. انتظار می رود این کاهش به طور خاص به سفارش ال جی برسد و آن را به سه یا چهار میلیون دستگاه کاهش دهد، در حالی که سفارش سامسونگ بدون تغییر باقی می ماند. این همچنین نشان می دهد که اساساً این آیپد پرو ۱۳ اینچی است که تحت تأثیر انتظار اپل برای کاهش فروش قرار گرفته است، زیرا سامسونگ به طور انحصاری پنل هایی را برای مدل ۱۱٫۱ اینچی عرضه می کند.

کاهش سفارش نشان می‌دهد که اپل اکنون در حال برنامه‌ریزی برای فروش کمتر مدل‌های جدید آی‌پد پرو نسبت به آنچه در ابتدا بود، دارد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که فناوری صفحه‌نمایش OLED مدل‌های iPad Pro را خواهد ساخت بسیار گران تر. آی‌پد پرو ۱۱ اینچی OLED می‌تواند از ۱۵۰۰ دلار قیمت داشته باشد، در حالی که مدل ۱۳ اینچی از ۱۸۰۰ دلار شروع می‌شود. در حال حاضر، آیپد پرو ۱۱ اینچی از ۷۹۹ دلار شروع می شود، در حالی که مدل ۱۲٫۹ اینچی با نمایشگر مینی ال ای دی از ۱۰۹۹ دلار شروع می شود. این می تواند یکی از دلایلی باشد که اپل انتظار فروش کمتری دارد.

آخرین نشانه ها حاکی از آن است که مدل های جدید آیپد پرو این کار را انجام خواهند داد در ماه مارس یا آوریل راه اندازی شودارائه صفحه نمایش های بزرگترتراشه M3، شارژ MagSafeو پشتیبانی از a لوازم جانبی کیبورد جادویی بازطراحی شده.

جمع بندی های مرتبط: آیپد پرو
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/25/apple-planning-to-sell-fewer-oled-ipad-pros/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *