این پایه ماشین Qi2 ارزان تر از شارژر MagSafe است و می تواند آیفون ۱۵ شما را سریع شارژ کند.

لوازم جانبی جدید خودرو توسط ESR دارای گواهی Qi2 است و به شما امکان می‌دهد گوشی خود را در حال حرکت به سرعت شارژ کنید.

یک پایه ماشین جدید برای گوشی هوشمند شما به تازگی راه اندازی شده است که ترکیبی نادر را ارائه می دهد: شارژ بی سیم Qi2 با سرعت بالا – و با قیمت مناسب. پایه ماشین Qi2 از سازنده لوازم جانبی ESR، شارژ بی سیم ۱۵ واتی را برای شارژ سریع شما ارائه می دهد. آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو با حداکثر ظرفیت خود در حالی که در مسیر هستید.

۹to5 Toys اشاره می کند که با الف قیمت راه اندازی پایه خودروی جدید با قیمت ۳۰٫۹۹ دلار، ارزان‌تر از بسیاری از شارژرهای ۱۵ واتی سازگار با MagSafe در بازار است. برای مقایسه، استاندارد اپل شارژر MagSafe (برای داخل خودرو در نظر گرفته نشده است) ۳۹ دلار قیمت دارد. بسیاری از پایه‌های ماشین MagSafe (مانند این یکی توسط بلکین یا ESR شارژر MagSafe سوار ماشین خود که شامل یک پنکه است) دو برابر این مبلغ هزینه دارد.

پایه ماشین جدید ESR است دارای گواهینامه Qi2 توسط کنسرسیوم Wireless Power، به این معنی که با هر دستگاه سازگار با Qi2 کار می کند. این شرکت بیان می‌کند که پایه ماشین Qi2 می‌تواند باتری آیفون ۱۵ پرو مکس را در کمتر از دو ساعت و نیم شارژ کند.

در حال حاضر، آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو تنها گوشی های هوشمند دارای گواهی Qi2 هستند. به نظر می رسد سازندگان گوشی های هوشمند اندرویدی هنوز روی آن کار می کنند. مطابق با پلیس اندرویدسامسونگ تصمیم گرفت که Qi2 را در گلکسی S24 قرار ندهد زیرا این محصول قبل از تکمیل استاندارد بی سیم در حال توسعه بود.

Qi2 در سال معرفی شد ژانویه ۲۰۲۳اما این فقط اخیرا که دستگاه هایی شروع به تولید کرده اند که گواهی کار با آن را دارند استاندارد شارژ جدید. حتی در سپتامبر ۲۰۲۳، با نهایی شدن استاندارد، آیفون ۱۵ تنها می‌توانست قول دهد که این کار را انجام دهد در نهایت از Qi2 پشتیبانی کنید – فرآیند صدور گواهینامه هنوز آماده نشده بود. اما از آن زمان تاکنون پیشرفت هایی حاصل شده است و ده ها مورد محصولات Qi2 از شرکت هایی مانند Anker، Belkin، Baseus، و دیگران از آن زمان گواهینامه دریافت کرده اند. همانطور که لوازم جانبی شارژ Qi2 بیشتری وارد بازار می شود، احتمالاً گزینه های ارزان تری را شاهد خواهیم بود.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/24/24049436/esr-qi2-car-mount-15w-wireless-iphone-charging-mag-safe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *