اپل اکنون مدل های بازسازی شده M3 Pro و M3 Max MacBook Pro را در کشورهای بیشتری می فروشد

اپل امروز مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را با تراشه‌های M3 Pro و/یا M3 Max به فروشگاه بازسازی‌شده خود اضافه کرد. در کانادا و کشورهای اروپایی را انتخاب کنید، مانند انگلستان، آلمانو ایتالیا، برای اولین بار از زمان عرضه لپ تاپ ها در ماه اکتبر. در دسترس بودن در ایالات متحده اوایل این ماه آغاز شد.

اپل اکنون مدل های بازسازی شده M3 Pro و M3 Max MacBook Pro را در کشورهای بیشتری می فروشد
طبق معمول محصولات بازسازی شده اپل، این مدل های مک بوک پرو بازسازی شده تقریباً ۱۵ درصد در مقایسه با مدل های مشابه با نام تجاری جدید تخفیف دارند. انواع پیکربندی ها و گزینه های رنگی در کانادا موجود است، اما موجودی در حال حاضر در اروپا محدودتر است. سهام مرتباً تغییر می کند، بنابراین اغلب بررسی کنید.

اپل می‌گوید که مک‌های بازسازی‌شده را از طریق «تست عملکرد کامل» و «فرایند تمیز کردن و بازرسی کامل» قرار می‌دهد و آنها تحت پوشش ضمانت محدود یک ساله اپل هستند و واجد شرایط پوشش AppleCare+ تمدید شده هستند.

از نظر ما، مک‌های بازسازی‌شده اپل عملاً از مک‌های کاملاً جدید قابل تشخیص نیستند و فرصت خوبی برای صرفه‌جویی مستقیم از سوی اپل فراهم می‌کنند. با این حال، اغلب تخفیف های بزرگتر وجود دارد موجود در فروشندگانی مانند آمازون.

در اخبار مرتبط، اپل شروع به فروش کرد مدل های بازسازی شده iMac با تراشه M3 امروز در آمریکا

جمع بندی های مرتبط: مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی
انجمن های مرتبط: مک بوک پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/refurbished-m3-pro-m3-max-mbps-more-countries/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *