اپل اکنون مدل های بازسازی شده M3 Pro و M3 Max MacBook Pro را می فروشد

اپل امروز عرضه را آغاز کرد نسخه های بازسازی شده از مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو با گزینه‌های تراشه‌های M3 Pro و M3 Max، برای اولین بار از زمان عرضه در اکتبر ۲۰۲۳، دستگاه‌ها را با تخفیف ارائه می‌کنند.

اپل اکنون مدل های بازسازی شده M3 Pro و M3 Max MacBook Pro را می فروشد
عرضه مدل‌های M3 Pro و M3 Max در فروشگاه بازسازی‌شده اپل تقریباً دو هفته پس از آن منتشر می‌شود مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 برای اولین بار در فروشگاه ظاهر شد.

قیمت این جدیدترین مدل‌های مک‌بوک پرو بازسازی‌شده از ۱۶۹۹ دلار برای مدل ۱۴ اینچی M3 Pro با CPU 11 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۴ هسته‌ای شروع می‌شود که ۳۰۰ دلار تخفیف نسبت به قیمت اولیه ۱۹۹۹ دلاری دارد. مک بوک پرو ۱۶ اینچی از ۲۱۱۹ دلار برای تراشه M3 Pro با پردازنده ۱۲ هسته ای و پردازنده گرافیکی ۱۸ هسته ای شروع می شود که در مقایسه با یک واحد کاملاً جدید با قیمت ۲۴۹۹ دلار، ۳۸۰ دلار صرفه جویی می کند.

پیکربندی‌های اضافی با ارتقاء تراشه، حافظه و/یا فضای ذخیره‌سازی نیز در دسترس هستند، اگرچه در دسترس بودن با گذشت زمان در نوسان خواهد بود. مشتریانی که به دنبال یک پیکربندی خاص هستند باید اغلب بررسی کنند.

تمام مک های بازسازی شده اپل تقریباً مشابه محصولات جدید هستند. آنها تحت یک فرآیند بازسازی هستند که شامل تست عملکرد کامل، با تعویض ماژول های معیوب، و همچنین تمیز کردن و بازرسی کامل می شود. محصولات بازسازی شده واجد شرایط هستند پشتیبانی اپل+ و همان دوره بازگشت ۱۴ روزه دستگاه های جدید اپل را دارند.

جمع بندی های مرتبط: مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی
انجمن های مرتبط: مک بوک پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/19/refurbished-m3-pro-m3-max-macbook-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *