نحوه گذاشتن پیام های ویدیویی در FaceTime در iOS 17

مال اپل iOS 17 مجموعه ای از ویژگی های جدید از جمله گزینه ای برای گذاشتن پیام های ویدیویی در فیس تایم در حالی که نسل‌های جوان معمولاً از شنیدن زنگ تلفن‌هایشان و دیدن اینکه شخصی یک پست صوتی گذاشته است می‌ترسند، نسخه ویدیویی جدید اپل ممکن است موفقیت‌آمیز باشد. اکنون، وقتی با شخصی در FaceTime تماس می‌گیرید، اگر پاسخی دریافت نکردید، می‌توانید یک پیام ویدیویی ضبط و ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید: برای ارسال و دریافت پیام‌های ویدیویی FaceTime، هم شما و هم گیرنده‌تان باید iOS 17 یا iPadOS 17 را اجرا کنید.

مرحله به مرحله: نحوه ارسال پیام ویدیویی FaceTime

مرحله ۱: به برنامه FaceTime بروید

گذاشتن یک پیام ویدیویی از طریق زمان رویارویی بسیار ساده است تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تماس FaceTime مانند حالت عادی برقرار کنید. این را می توان به چند روش انجام داد، اما ساده ترین راه رفتن به آن است اپلیکیشن FaceTime.

مرحله ۲: تماس FaceTime را آغاز کنید

پس از ورود به برنامه، روی آن ضربه بزنید فیس تایم جدید را فشار دهید، مخاطبی را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید انتخاب کنید، سپس روی ضربه بزنید زمان رویارویی در پایین اگر نه، خواهید دید "[Contact] در دسترس نیست" و شما با دو گزینه روبرو خواهید شد. می توانید دوباره با آنها تماس بگیرید یا ضربه بزنید ضبط تصویر برای انجام همین کار

مراحل خروج از FaceTime Video Message.
CNET

مرحله ۳: روی گزینه Record Video ضربه بزنید

انتخاب کنید ضبط تصویر و آماده شوت خود شو یک شمارش معکوس روی صفحه خواهید دید و سپس می توانید پیام خود را ضبط کنید.

مرحله ۴: پیام ویدیویی خود را ارسال کنید

پس از اتمام گفتن آنچه باید بگویید، می توانید آن را با ضربه زدن ارسال کنید ارسالکه شبیه یک دکمه دایره سفید با یک فلش سبز در داخل است، یا می توانید انتخاب کنید دوباره گرفتن.

اسکرین شات از پیام ویدیویی FaceTime در حال ضبط.
سیب

اپل همچنین شامل یک صرفه جویی گزینه، به این معنی که می توانید پیام ویدیویی را که به تازگی ضبط کرده اید مستقیماً در Camera Roll خود ذخیره کنید. یا اگر ترجیح می دهید اصلاً پیام ارسال نکنید، می توانید به سادگی ضربه بزنید لغو کنید.

اما اگر به ارسال پیام ویدیویی خود ادامه دهید، گیرنده می تواند آن را در گزارش تماس های از دست رفته در برنامه FaceTime خود مشاهده کند. پس از رسیدن به آنجا، آنها این گزینه را خواهند داشت که تماس شما را پاسخ دهند، پیام ویدیویی را تماشا کنند یا آن را در فیلم دوربین خود ذخیره کنند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-leave-video-messages-on-facetime-in-ios-17-130032594.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/how-to-leave-video-messages-on-facetime-in-ios-17-130032594.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *