اپل با استارتاپی که به دلیل سرقت اسرار تجاری شکایت کرده بود، به توافق احتمالی می رسد

اپل به توافق احتمالی با Rivos، استارت آپ Mountain View خود رسیده است متهم در سال ۲۰۲۲ به دلیل شکار غیرقانونی کارکنان خود و سرقت اسرار تجاری آن. در پرونده شرکت ها دیده شده توسط بلومبرگ و رویترزآنها به دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا گفتند که توافق نامه ای را امضا کرده اند "به طور بالقوه پرونده را حل می کند." قرارداد آنها به اپل این امکان را می دهد که یک بررسی پزشکی قانونی از سیستم های Rivos و همچنین فعالیت های آن انجام دهد.

زمانی که سازنده آیفون از Rivos شکایت کرد، گفت که این استارت آپ یک "کمپین هماهنگ" برای استخدام کارمندان از بخش طراحی تراشه خود. اپل همچنین متهم را متهم کرد که به کارمندانی که استخدام کرده بود دستور داده است که ارائه ها و سایر اطلاعات اختصاصی را برای طراحی های منتشر نشده تراشه آیفون که میلیاردها دلار برای توسعه آنها هزینه دارد، سرقت کنند. ریووس متقابل شکایت کرد اپل سال گذشته، شرکت بزرگ‌تر را به محدود کردن توانایی کارمندان در جاهای دیگر و جلوگیری از رشد استارت‌آپ‌های نوظهور با استفاده از اقدامات ضدرقابتی متهم کرد.

دادگاه رد ادعاهای اسرار تجاری اپل علیه ریووس در آوریل ۲۰۲۳، اگرچه این شرکت مجاز به ارائه شکایت تجدید نظر شده بود. اپل در حال حاضر مستقر شده با شش کارمند سابقش که پس از انصراف از ادعاهای خود علیه یکدیگر به همراه ریووس، شکایت متقابلی علیه سازنده آیفون ارائه کردند. هر دو شرکت اکنون از دادگاه درخواست می کنند که پرونده های آنها را تا ۱۵ مارس متوقف کند، زمانی که آنها انتظار دارند حل و فصل تکمیل شود.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-reaches-possible-settlement-with-the-startup-it-sued-for-trade-secret-theft-121513902.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/apple-reaches-possible-settlement-with-the-startup-it-sued-for-trade-secret-theft-121513902.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *