اپل با بیش از ۵۰ گزارش جدید تجزیه و تحلیل، بینش بیشتری در مورد عملکرد برنامه به توسعه دهندگان می دهد

در کنار تغییرات اکوسیستم اپلیکیشن که اپل در اتحادیه اروپا برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال انجام می دهد، اپل اطلاعات تحلیلی جدیدی را معرفی کرده است که در دسترس توسعه دهندگان در سراسر جهان است.

اپل با بیش از ۵۰ گزارش جدید تجزیه و تحلیل، بینش بیشتری در مورد عملکرد برنامه به توسعه دهندگان می دهد
بیش از ۵۰ گزارش وجود دارد که از طریق آن در دسترس است اپ استور Connect API، با این گزارش‌ها با هدف ارائه بینش بیشتر به توسعه‌دهندگان از عملکرد برنامه‌شان. اپل تجزیه و تحلیل داده های App Store، iOS و CloudKit را اضافه کرد که صدها معیار جدید را ارائه می دهد.

برخی از گزارش های جدید به اشتراک گذاشته شدند زمانی که تغییرات اپلیکیشن اپل برای اولین بار در ژانویه اعلام شد.

  • تعامل فروشگاه App – اپل بینش بیشتری در مورد تعداد کاربرانی در اپ استور ارائه می دهد که با برنامه توسعه دهنده تعامل دارند یا آن را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند.
  • فروشگاه App Commerce – برنامه‌نویسان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد دانلودها، فروش و درآمد، پیش‌سفارش‌ها و تراکنش‌های انجام‌شده با سامانه خرید درون‌برنامه‌ای دریافت کنند.
  • استفاده از برنامه – اپل اکنون اطلاعات بیشتری در مورد خرابی ها، دستگاه های فعال، نصب ها، حذف برنامه ها و موارد دیگر ارائه می دهد.
  • استفاده از چارچوب – توسعه دهندگان می توانند اطلاعاتی در مورد تعامل برنامه خود با ویژگی های iOS مانند ابزارک ها، CarPlayو PhotoPicker.
  • کارایی – اپل اطلاعاتی در مورد نحوه عملکرد برنامه ها و نحوه تعامل کاربران با ویژگی های خاص برنامه ارائه می دهد.

کنسول CloudKit همچنین با داده‌های مربوط به Apple Push Notifications و File Provider به‌روزرسانی می‌شود.

اپل داده‌هایی را که در گزینه‌های گزارش جدید استفاده می‌شود، ناشناس می‌کند، و توسعه‌دهندگان هم‌اکنون می‌توانند به شخص ثالث اجازه دسترسی به گزارش‌های عملکرد خود را بدهند.

اطلاعات بیشتر در مورد گزارش های تحلیلی جدید در اواخر امروز توسط اپل ارائه خواهد شد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/05/apple-new-developer-analytics-reports/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *