اکشن سرکش تحسین شده هادس اواخر این ماه از طریق نتفلیکس به iOS می رسد

Hades، خزنده سیاه چال سرکش تحسین شده از توسعه دهنده Supergiant – و با “تحسین شده”، ما در اینجا در مورد سطوح خوب بازی سال صحبت می کنیم – برای iOS به عنوان بخشی از اشتراک نتفلیکس اواخر این ماه، در ۱۹ مارس.

هادس، چهارمین بازی از Supergiant – پس از استودیو باستیون، ترانزیستور و Pyre چشمگیر است – تلاش های زاگرئوس قهرمان داستان برای فرار از دنیای اموات و رسیدن به کوه المپوس، همه با اندکی کمک از کل پانتئون خدایان یونانی را به تصویر می کشد.

این یک اکشن-ماجراجویی ایزومتریک است که حول یک سیستم جنگی فوق‌العاده منقبض ساخته شده است که از الگوی کلاسیک سرکش پیروی می‌کند و با ارائه به‌روزرسانی‌های دائمی مفید پس از شکست تلاش برای فرار، به زاگرئوس کمک می‌کند هر بار کمی به آزادی نزدیک‌تر شود.


اکشن سرکش تحسین شده هادس اواخر این ماه از طریق نتفلیکس به iOS می رسدهادس | تریلر پیش ثبت نام | نتفلیکس


Hades اواخر این ماه از طریق Netflix به iOS می آید.

این بازی بادی است اما همچنین متراکم است، مجموعه‌ای از گزینه‌های گیم‌پلی جالب را با برخی از شخصیت‌های ساخته‌شده شگفت‌انگیز و روایتی که به تدریج آشکار می‌شود که ارتباط غیرمنتظره با آن را آسان می‌کند. هادس خیلی خوب است، در واقع، او موفق شد خود را به دست آورد نشان پیشنهادی Eurogamer زمانی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و نامیده شد بازی سال ما.

به هر حال هادس از طریق نتفلیکس به iOS می آید در اواخر این ماه با پشتیبانی ۶۰ فریم در ثانیه، کنترل‌های لمسی کاملاً قابل تنظیم (و اگر ترجیح می‌دهید به این روش بازی کنید با کنترل‌کننده‌های بلوتوث سازگار است)، رابط کاربری بازطراحی‌شده، ذخیره‌های ابری، دستاوردها و بازی آفلاین.

و در سال ۲۰۲۴ هادس بیشتری نیز وجود دارد. Supergiant قبلا تایید کرده بود مشتاقانه منتظر دنباله – با یک قهرمان جدید – در اواخر سال جاری به رایانه شخصی راه اندازی می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/hades-acclaimed-rogue-like-action-hits-ios-via-netflix-later-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *