اپل برای عرضه ۱۶ محصول جدید آماده می‌شود

شناسه‌هایی که مک‌رومرز فاش کرده است، اطلاعاتی درباره‌ی تراشه‌ی ۱۶ دستگاه جدید اپل ارائه می‌کنند. بر‌ این اساس، اپل می‌خواهد محصولات جدیدش را با تراشه‌هایی ازجمله A14 Bionic و A17 Pro و A18 راهی بازار کند.

ظاهراً اپل تصمیم گرفته است که درکنار دو مدل آیپد ایر ۱۱ اینچی و آیپد ایر ۱۳ اینچی با تراشه‌ی M2، مدل جدیدی از آیپد را با تراشه‌ی A14 Bionic رونمایی کند؛ هرچند شاید مدل مذکور هوم پاد مینی مجهز به صفحه‌نمایش باشد.

مدل فعلی آیپد مینی از تراشه‌ی A15 Bionic بهره‌مند است و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی است که نسل بعدی آن از تراشه‌ی A16 Bionic یا A17 برخوردار خواهد بود.

هشت شناسه‌ی دیگر برای دو تراشه‌ی معرفی نشده وجود دارد که احتمالاً به چهار مدل از خانواده‌ی آیفون ۱۶ و نسل بعدی آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۳ اینچی مرتبط است.

گفته می‌شود که نسل بعدی آیپد پرو به تراشه‌ی M3 مجهز است و اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد. توالی شناسه‌ها به معرفی آیپد پرو با تراشه‌ی جدید M4 اشاره می‌کند؛ هرچند چنین چیزی بعید است.

آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس احتمالاً به تراشه‌ی A18 مجهز و آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از تراشه‌ی A18 Pro برخوردار خواهند بود. بدین‌ترتیب، اپل همچنان به سیاست دو تراشه‌ای خود در گوشی آیفون ادامه خواهد داد.


منبع: https://www.zoomit.ir/mobile/417630-chip-details-16-upcoming-apple-devices-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *