شبیه ساز سوییچ Yuzu به شکایت نینتندو پاسخ می دهد

Tropic Haze – شرکت سازنده نرم افزار شبیه سازی Yuzu – به احضار نینتندو که این شرکت را به “دور زدن غیرقانونی رمزگذاری نرم افزار نینتندو” متهم می کند، پاسخ داده است.

اوایل این هفته اد گزارش داد که نینتندو از سازندگان شبیه ساز سوییچ Yuzu شکایت کرده استادعای بیش از یک میلیون نسخه از Zelda: Tears of the Kingdom قبل از انتشار آن دزدان دریایی شدند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

در این شکایت، نینتندو ادعا کرد که با اجازه دادن به کاربران شبیه‌ساز Yuzu برای بازی غیرقانونی بازی‌هایش با دور زدن نرم‌افزار رمزگذاری، تروپیک هیز دزدی دریایی را «در مقیاس عظیم» تسهیل می‌کند.

Tropic Haze در پاسخ خود تأیید کرده است که خدمات وکیلی از Pierce Atwood LLP را حفظ کرده و متعهد شده است که ظرف ۶۰ روز از تاریخ ثبت اسناد، یعنی ۲۷ فوریه ۲۰۲۴، به این درخواست پاسخ دهد.

نینتندو به دنبال خسارات ناشی از تخلفات ادعایی و بسته شدن شبیه ساز است. نه اکانت های یوزو و نه اکانت های شبکه اجتماعی تروپیک هیز به طور علنی در مورد این شکایت اظهار نظر نکرده اند، و – در زمان نگارش این مقاله – شبیه ساز همچنان به صورت رایگان از سایت در دسترس است. وب سایت رسمی.

با وجود دزدی دریایی، Tears of the Kingdom در عرض سه روز بیش از ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت تا تبدیل به آن شود پرفروش ترین بازی سری و – مطابق با آخرین گزارش درآمد نینتندو – بازی از زمان انتشار تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نسخه فروخته است.

البته این اولین باری نیست که نینتندو عضلات قانونی خود را خم می کند. نینتندو به دلیل مبارزه با دزدی دریایی بدنام است، به ویژه با آن شکایت علیه هکر گری بوسراو گفت که معتقد است حکم ۴۰ ماه حبس او برای ارسال پیام به دیگرانی که ممکن است از شرکت عبور کنند، طراحی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/switch-emulator-yuzu-responds-to-nintendos-lawsuit?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *