اپل برنامه تعمیر خود را انجام دهید به مک های M3 گسترش می دهد

اپل به زودی برنامه تعمیر سلف سرویس خود را به M3 گسترش خواهد داد آی مکبر اساس سه سند پشتیبانی که امروز منتشر شد، مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 و مک بوک پرو ۱۶ اینچی M3. (به روز رسانی: قطعات برای M3 Mac در حال حاضر در دسترس هستند – زیر را ببینید.)

اپل برنامه تعمیر خود را انجام دهید به مک های M3 گسترش می دهد
برنامه تعمیر اپل برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده معرفی شد و به مشتریان امکان می دهد قطعات و ابزار اصلی اپل را خریداری کنند. اپل همچنین دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌کند تا مشتریان بتوانند دستگاه‌های خود را بدون نیاز به بازدید از فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل یا ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل تعمیر کنند. تعمیرات در دسترس بوده است نوت بوک های اپل و دسکتاپ ها از سال ۲۰۲۲، اما قطعات تعمیر و دستورالعمل های مدل های M3 به تازگی در دسترس قرار گرفته است.

سند پشتیبانی که مدل های M3 MacBook Pro را پوشش می دهد جزئیات جایگزینی آن را پوشش می دهد پوشش پایین مک بوکقطعات مورد نیاز برای تعمیر و چه ابزارهایی برای تکمیل تعمیر ضروری است. برای iMac، اپل یک لیست دقیق شماره قطعات برای تعمیرات مختلف روی صفحه نمایش، برد منطقی، فن ها، مسکن و موارد دیگر مورد نیاز است.

در زمان نگارش این مقاله، برخی از شماره‌های قطعه ذکر شده در اسناد پشتیبانی در اپل موجود نیستند تعمیر سلف سرویس فروشگاه، اما احتمالاً به زودی شاهد اضافه شدن آنها خواهیم بود. مشخص نیست اپل چه زمانی قصد دارد برنامه تعمیر را به M3 Mac ها اعلام کند.

(با تشکر نیکلاس آلوارز!)

به روز رسانی: اکنون زنده

در ادامه گزارش ما، اپل قطعاتی را برای مک بوک پرو ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی و آی مک با تراشه های M3، M3 Pro و/یا M3 Max به خود اضافه کرده است. تعمیرگاه سلف سرویس در ایالات متحده و کشورهای منتخب اروپایی.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/29/apple-self-service-repair-m3-macs/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *