فروش آیفون ۱۵ در چین به طور فزاینده ای به تبلیغات وابسته است

فروشندگان اپل در چین تخفیف هایی را ارائه می دهند آیفون ۱۵ مدل ها تا ۱۸۰ دلار، که نشان دهنده کاهش غیرمعمول طولانی تقاضا است، گزارش می دهد بلومبرگ.

فروش آیفون ۱۵ در چین به طور فزاینده ای به تبلیغات وابسته است
به گفته این رسانه، Tmall علی بابا در تلاش است تا فروش گوشی های پریمیوم را با ارائه آنها با تخفیفی کمتر از ۱۲۰ دلاری که اپل در همان زمان در سال گذشته ارائه کرده بود، افزایش دهد.

تخفیف ها به دنبال تخفیف های اپل است کاهش قیمت نادر در وب سایت خود قبل از تعطیلات سال نو قمری در ماه فوریه. اپل از آن زمان به فروش محصولات آیفون ۱۵ خود با قیمت اصلی بازگشته است.

تبلیغات نشان دهنده جدیدترین محصولات اپل است آیفون نسل در حال تلاش برای دستیابی به محبوبیت مشابه مدل های قبلی در چین است. فروش اپل در چین در سه ماهه منتهی به دسامبر با ۱۳ درصد کاهش به ۲۰٫۸ میلیارد دلار رسید که کمتر از ۲۳٫۵ میلیارد دلار پیش بینی شده توسط تحلیلگران است.

اعتقاد بر این است که علاقه شدید به گوشی‌های اندرویدی با ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی به این روند دامن می‌زند که انتظار می‌رود در طول سال ۲۰۲۴ عمیق‌تر شود. «فشار عمدتاً از جانب سایر فروشندگان اندروید بود زیرا شاهد کاهش ۱۰ درصدی اپل نسبت به سال گذشته بودیم. به گفته ویل وونگ، تحلیلگر IDC، ماهی که هوآوی در همان دوره رشد سه رقمی داشت بلومبرگ.

به روز رسانی نرم افزار بزرگ بعدی اپلiOS 18انتظار می‌رود مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را شامل شود، در حالی که برخی از قابلیت‌های هوش مصنوعی شایعه می‌شوند که در انحصار آینده هستند. آیفون ۱۶ مدل ها. اما مشخص نیست که این ویژگی‌ها چگونه بازی را تغییر می‌دهند و آیا به موقع می‌رسند تا رکود در فروش آیفون را احیا کنند.

برچسب ها: چین


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/29/iphone-sales-china-dependent-promotions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *