اپل به عنوان بخشی از تغییرات اپ استور، تجزیه و تحلیل های موجود را برای توسعه دهندگان گسترش می دهد

به عنوان بخشی از اپ استور تغییراتی که در اروپا فعال شده است، اپل به همه توسعه دهندگان در سراسر جهان اطلاعات تحلیلی به روز ارائه می دهد.

اپل به عنوان بخشی از تغییرات اپ استور، تجزیه و تحلیل های موجود را برای توسعه دهندگان گسترش می دهد
بیش از ۵۰ گزارش جدید از طریق App Store Connect API در دسترس است تا به توسعه دهندگان کمک کند تا عملکرد برنامه خود را تجزیه و تحلیل کنند. برخی از معیارهای جدید:

  • نامزدی – اپل بینش بیشتری در مورد تعداد کاربرانی در اپ استور ارائه می دهد که با برنامه توسعه دهنده تعامل دارند یا آن را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند.
  • تجارت – برنامه‌نویسان می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد دانلودها، فروش و درآمد، پیش‌سفارش‌ها و تراکنش‌های انجام‌شده با سامانه خرید درون‌برنامه‌ای دریافت کنند.
  • استفاده از برنامه – اپل اکنون اطلاعات بیشتری در مورد خرابی ها، دستگاه های فعال، نصب ها، حذف برنامه ها و موارد دیگر ارائه می دهد.
  • استفاده از چارچوب – توسعه دهندگان می توانند اطلاعاتی در مورد تعامل برنامه خود با ویژگی های iOS مانند ابزارک ها، CarPlayو PhotoPicker.

همانطور که با گزارش‌های فعلی انجام می‌دهد، اپل داده‌هایی را که در گزینه‌های گزارش جدید استفاده می‌شود، ناشناس می‌کند. توسعه دهندگان می توانند به شخص ثالث اجازه دسترسی به گزارش های عملکرد خود را بدهند.

اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات گزارش و دسترسی در ماه مارس در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/25/apple-developer-analytics-expansion/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *