اپل بی سر و صدا یکی از سطوح Apple Music خود را بازنشسته می کند

اپل بی سر و صدا یکی از سطوح Apple Music خود را بازنشسته می کند
سیب

اپل طرح Voice خود را برای Apple Music بازنشسته می‌کند که به مردم امکان می‌دهد از سیری برای انتخاب آهنگ‌ها با قیمت ۵ دلار در ماه استفاده کنند – کمتر از نیمی از هزینه برنامه معمولی.

این غول فناوری مقرون به صرفه ترین برنامه Apple Music خود را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد اما روز چهارشنبه اعلام کرد یک پیام در وب سایت خود که در حال پایان دادن به توانایی ثبت نام در آن با اثر فوری است.

مشترکین فعلی Voice for Apple Music می توانند تا پایان دوره صورتحساب خود از این سرویس استفاده کنند. عملکرد تمدید خودکار خاموش شده است.

اپل افرادی را که در برنامه Voice هستند تشویق می‌کند که به صورت فردی، دانشجویی یا خانوادگی تغییر کنند یا در نظر ثبت نام در Apple One، بسته‌ای که شامل Apple Music، Apple TV+ و غیره است، باشند.

مشخص نیست که چرا اپل Voice را بازنشسته می کند، اما ممکن است این کار آنطور که انتظار داشت عالی نبوده باشد.

ردیف صدای مبتنی بر سیری برای کسانی مفید بود که عمدتاً در ماشین خود یا در هوم پاد به موسیقی گوش می‌دادند و فقط آهنگ‌ها را صدا می‌کردند، با کتابخانه یا رابط بصری اهمیت کمی داشت.

اگرچه Voice با تعدادی محدودیت همراه است که ممکن است برای برخی از مشترکین ناامید کننده باشد. به عنوان مثال، یک رابط بصری کاهش یافته و بدون دسترسی به اشعار یا موزیک ویدیوها دارد. شما حتی نمی توانید لیست پخش بسازید. دانلود برای گوش دادن آفلاین نیز امکان پذیر نیست، و اگر از طریق رابط پیمایش کنید و آهنگی را انتخاب کنید، فقط یک پیش نمایش از آن پخش می شود – برای پخش کامل تراک باید از سیری بپرسید. Voice همچنین فاقد ویژگی هایی مانند Spatial Audio برای تجربه شنیداری عالی است.

اما به یاد داشته باشید که آیا شما مشترک آن هستید اپل موزیک یا نه، همچنان می‌توانید از سیری بخواهید آهنگ‌های خاصی را پخش کند، بنابراین این ویژگی برای کسانی که می‌خواهند از آن استفاده کنند در دسترس باقی بماند. فقط این است که برای دسترسی به کتابخانه موسیقی کامل اپل، اکنون باید حداقل ۱۱ دلار در ماه یا ۶ دلار اگر دانشجو هستید بپردازید.

توصیه های سردبیران







مشترکین فعلی Voice for Apple Music می توانند تا پایان دوره صورتحساب خود از این سرویس استفاده کنند. عملکرد تمدید خودکار خاموش شده است.


منبع: https://www.digitaltrends.com/news/apple-quietly-retires-one-of-its-apple-music-tiers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *