آلن راک، ستاره «Succession» و «Ferris Bueller’s Day Off» با ریوین R1T به پیتزافروشی هالیوود برخورد کرد.

آلن راک، ستاره «Succession» و «Ferris Bueller’s Day Off» با ریوین R1T به پیتزافروشی هالیوود برخورد کرد.

گزارش شده است که پلیس از راک در مورد این حادثه بازجویی کرده است و TMZ گزارش می دهد که این بازیگر در تلفن همراه خود در نزدیکی کامیون پس از تصادف دیده شده است. KTLA 5 در ۱ نوامبر اظهار داشت که دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا تایید کرده است که بازیگر هنگام وقوع تصادف پشت فرمان خودروی الکتریکی بوده است، اما اطلاعات بیشتری ارائه نشده است. کامیون از آن زمان برداشته شده و دیواره آن بالا کشیده شده است.

تصاویر این حادثه که بلافاصله پس از سقوط گرفته شده است، نشان می دهد ریوین R1T بر روی تلی از آجر و سایر آوارهای مختلف قرار گرفته است. کالیپرهای ترمز زرد رنگ که در یکی از تصاویر قابل مشاهده است نشان می دهد که احتمالا راک نسخه چهار موتوره این پیکاپ الکتریکی را هدایت می کرده است که قدرت آن ۸۳۵ اسب بخار و گشتاور ۹۰۸ فوت پوند است.

شایان ذکر است، خودروهای برقی این خودروساز دارای پلتفرم Driver+ شرکت به عنوان یک ویژگی استاندارد هستند. این شامل ویژگی های کمک راننده مانند هشدار خروج از خط و نقاط کور، کمک پارک، ترمز اضطراری خودکار، و کمک حفظ خطوط است. ریویان در وب سایت خود اشاره می کند که پلتفرم Driver+ برای “حمایت از رانندگان” طراحی شده است، اما، البته، “جایگزین توجه، قضاوت و نیاز آنها به کنترل وسیله نقلیه نیست.”


منبع: https://www.slashgear.com/1436464/actor-alan-ruck-crash-rivian-r1t-hollywood-pizza-shop/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *