اپل تا اوایل سال ۲۰۲۶ راه اندازی می کند که در نهایت می تواند جایگزین iPad Mini شود.

اپل در نظر دارد اولین دستگاه تاشو خود را در چند سال آینده در قالب یک دستگاه ۷ تا ۸ اینچی عرضه کند که در نهایت می تواند جایگزین ۸٫۳ اینچی شود. آیپد مینی.

اپل تا اوایل سال ۲۰۲۶ راه اندازی می کند که در نهایت می تواند جایگزین iPad Mini شود.
این آخرین ادعایی است که از رسانه کره ای بیرون آمده است الک. طبق این گزارش، اپل در حال بررسی بازه زمانی راه اندازی این دستگاه بین سال های ۲۰۲۶ تا ۲۰۲۷ است.

با این حال، اپل همچنین به طور فعال در حال توسعه یک آیپد مینی OLED است، بنابراین در اپل در مورد ماهیت و مشخصات تاشو تردید وجود دارد. بر اساس گزارش ها، گمانه زنی ها در این صنعت در مورد اینکه آیا تاشو خواهد بود یا خیر، وجود دارد آیفون یا تاشو آی پد مدل.

سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی از سال گذشته نمونه‌هایی از پنل‌های تاشو ۷ و ۸ اینچی را برای اپل ارسال کرده‌اند.

در میان شرکت‌های تولید پنل، گفته می‌شود که سامسونگ در توسعه پنل‌های تاشو اپل نسبت به ال‌جی فعال‌تر است و در صورت تصمیم اپل برای عرضه در سال ۲۰۲۶، محتمل‌ترین تامین‌کننده اصلی پنل‌های تاشو است.

اپل، سامسونگ دیسپلی و ال‌جی دیسپلی همچنین درباره مواد شیشه‌ای بسیار نازک، پنجره‌ی پوشش پانل تاشو و مفهوم لولا که هسته مکانیزم محصول است، «ایده‌های متفاوتی» دارند. تخمین زده می شود که تفاوت در قضاوت بین دوام و قابلیت اطمینان محصول دلیل آن است.

پس از تصمیم گیری در مورد تولید انبوه، انتظار می رود سامسونگ پنل تاشو را در نسل ششم A3 یا A4 OLED ایجاد کند که پنل های OLED آیفون را می سازد.

همچنین گفته می شود که اپل در حال کار بر روی یک محصول تاشو ۲۰٫۵ اینچی بزرگتر است که انتظار می رود دیرتر از دستگاه ۷ تا ۸ اینچی عرضه شود.

جمع بندی های مرتبط: آیپد مینی
راهنمای خریدار: iPad Mini (نخرید)
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/02/apple-foldable-2026-could-replace-ipad-mini/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *