اپل در حال بررسی مشکل «Ghost Touchs» است که بر برخی از ساعت‌های سری ۹ و اولترا ۲ تأثیر می‌گذارد

در یک حافظه داخلی این هفته با ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل به اشتراک گذاشته شد، اپل اعلام کرد که از یک مشکل مرتبط با لمسی که بر برخی از نمایشگرهای اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ تأثیر می گذارد، “آگاه است” و “در حال بررسی” است.

اپل در حال بررسی مشکل «Ghost Touchs» است که بر برخی از ساعت‌های سری ۹ و اولترا ۲ تأثیر می‌گذارد
در یادداشت اپل آمده است: «برخی از مشتریان ممکن است گزارش دهند که اپل واچ سری ۹ یا اپل واچ اولترا ۲ آن‌ها با لمس نادرست نمایشگر خود مواجه شده است. MacRumors. اپل گفت که برخی از مشتریان ممکن است این مشکل را به عنوان لمس “شبح” توصیف کنند.

به گفته اپل، این مشکل ممکن است باعث شود که صفحه نمایش مدل‌های اپل واچ آسیب‌دیده به طور نامنظم بپرد یا رفتارهای غیرمنتظره دیگری از خود نشان دهد، بدون هیچ گونه تعامل با کاربر. این یادداشت می‌گوید این مشکل همچنین می‌تواند منجر به برقراری تماس تلفنی ناخواسته توسط اپل واچ شود و کاربران را از وارد کردن رمز عبور دستگاه جلوگیری کند.

اپل به مشتریان توصیه می‌کند که نرم‌افزار Apple Watch خود را به‌روز نگه دارند و این نشان می‌دهد که این شرکت امیدوار است بتواند این مشکل را در به‌روزرسانی‌های واچ‌OS آینده برطرف کند. اپل نگفت که این مشکل تا چه حد گسترده است، یا یک بازه زمانی برای رفع احتمالی ارائه نکرده است. مشخص نیست که آیا سخت افزار معیوب یک عامل موثر است یا خیر.

اپل به تکنسین‌ها دستور داده است که در حین بررسی، مدل‌های اپل واچ آسیب‌دیده را تعمیر نکنند. در این بین، به تکنسین‌ها گفته می‌شود که از مشتریانی که با این مشکل مواجه هستند، بخواهند تا با نگه داشتن همزمان Digital Crown و دکمه کناری، تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر شود، اپل واچ خود را به اجبار مجدداً راه اندازی کنند.

اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در سپتامبر ۲۰۲۳ عرضه شدند.

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/10/apple-watch-series-9-ultra-2-touch-screen-issue/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *