رئیس فیل اسپنسر می گوید که ایکس باکس همچنان متعهد به ساخت کنسول است

رئیس فیل اسپنسر می گوید که ایکس باکس همچنان متعهد به ساخت کنسول است

در اوایل این هفته، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، جلسه‌ای را برای رسیدگی به شایعاتی که نشان می‌داد بازی‌های ایکس‌باکس شخص اول تا کنون بر روی پلتفرم‌های دیگر عرضه می‌شوند، تشکیل جلسه داد و تاکید کرد که این بدان معنا نیست که این شرکت به کنسول ایکس‌باکس متعهد نیست. .

به گفته روزنامه‌نگار شانون لیائو، این جلسه – که با همه کارکنان داخلی در روز سه‌شنبه برگزار شد – تأیید کرد که شرکت واقعاً در نظر دارد بازی‌های شخص اول را به “انواع دستگاه‌های مختلف” بیاورد و موارد بیشتری در هفته آینده به صورت عمومی فاش خواهد شد.


رئیس فیل اسپنسر می گوید که ایکس باکس همچنان متعهد به ساخت کنسول استپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

لیائو گزارش می دهد: «شرکت یک تاون هال داخلی در روز سه شنبه برگزار کرد که در آن اسپنسر به کارمندان گفت که هیچ برنامه ای برای توقف ساخت کنسول وجود ندارد و ایکس باکس همچنان بخشی از استراتژی است که شامل چندین نوع دستگاه می شود. درخواست نظر

در اوایل این هفته، به دنبال یک تغییر بالقوه لرزه‌ای در رویکرد مایکروسافت به بازی‌های شخص اول، اسپنسر تأیید کرد که این شرکت “چشم انداز آینده Xbox” خود را به اشتراک خواهد گذاشت. در یک “رویداد تجاری” هفته آینده.

دیروز، مایکروسافت به ادعای FTC مبنی بر اخراج ۱۹۰۰ نفر از Xbox و Activision Blizzard پاسخ داد. برخلاف آنچه در دادگاه سال گذشته گفته شد، در مورد اینکه چگونه Activision از نظر ساختاری مستقل باقی می ماند، مخالف است.

سخنگوی مایکروسافت در بیانیه ای به Eurogamer گفت: “در ادامه مخالفت خود با این قرارداد، FTC این واقعیت را نادیده می گیرد که خود معامله به طور اساسی تغییر کرده است.”

از آنجایی که FTC در ژوئیه گذشته در دادگاه شکست خورد، مایکروسافت توسط مقامات رقابتی بریتانیا ملزم شد که این خرید را در سطح جهانی بازسازی کند و بنابراین حقوق پخش ابری بازی‌های Activision Blizzard در ایالات متحده را به دست نیاورد. علاوه بر این، سونی و مایکروسافت توافق نامه الزام آور امضا کردند. برای نگه داشتن بازی Call of Duty در پلی استیشن حتی با شرایطی بهتر از سونی.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-is-still-committed-to-making-consoles-says-boss-phil-spencer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *