اپل در حال کار بر روی نسل بعدی مک استودیو و مک پرو است

اپل در حال کار بر روی یک محصول جدید است مک استودیو که احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود، بلومبرگ‘s مارک گورمن معتقد است.

اپل در حال کار بر روی نسل بعدی مک استودیو و مک پرو است
گورمان در نسخه آخر این هفته به جزئیات اشاره کرد خبرنامه “روشن روشن”.. او توضیح داد که مک استودیو جدید احتمالاً با نسخه چهارم تراشه M3 که هنوز معرفی نشده عرضه می شود. این، مانند نسل‌های قبلی، اجزای نسخه «Max» را دو برابر می‌کند، به این معنی که تا ۳۲ هسته پردازنده و ۸۰ هسته پردازشگر گرافیکی در آن وجود دارد.

شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce معتقد است اپل یک مک استودیو جدید با تراشه M3 Ultra را در WWDC در ماه ژوئن راه اندازی خواهد کرد، همانطور که با M2 Max and M2 Ultra Mac Studio در سال گذشته. قبل از عرضه این مدل ها در سال ۲۰۲۳، گورمن گزارش داد که اپل در حال کار بر روی دو دستگاه پیگیری است.

گورمان نیز بر خلاف آن معتقد است پیشنهادات در اوایل هفته، که اپل احتمالا به روز رسانی مک پرو با این تراشه پیشرفته جدید. او باور ندارد که اپل تنها پس از یک سال دوباره دستگاه را رها کند.

او افزود که در حالی که دستگاه های آینده مانند M3 مک بوک ایر اگر به درستی به بازار عرضه شود، نقشه راه مک برای سال ۲۰۲۴ می تواند محبوب باشد.

جمع بندی های مرتبط: مک پرو، مک استودیو
انجمن های مرتبط: مک پرو، مک استودیو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/07/apple-working-on-new-mac-studio-and-mac-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *