نحوه تماشای کنفرانس مطبوعاتی سنهایزر CES 2024

CES دوباره اینجاست و برند صوتی مصرف کننده Sennheiser هفته را با یک کنفرانس مطبوعاتی یک روز قبل از شروع رسمی نمایش آغاز می کند. رویداد راه اندازی Sennheiser به صورت زنده پخش می شود یوتیوب در ۸ ژانویه، از ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر ET/12:30 بعد از ظهر PT. می‌توانید برای بررسی آن به آنجا بروید یا برای زمانی که پخش زنده پخش می‌شود، اینجا را تنظیم کنید.

آنچه ما انتظار داریم

Sennheiser در مورد آنچه که قصد دارد در CES 2024 رونمایی کند، چیز زیادی نگفته است، اما قول داده است که هدفون های جدید هیجان انگیزی داشته باشد. این شرکت مسئول برخی از موارد مورد علاقه ما است هدفون بی سیم روی گوش و هدفون های بی سیم واقعی از چند سال گذشته، به طوری که کمی تبلیغات موجه به نظر می رسد.

سال گذشته در CES، Sennheiser اولین دیالوگ خود را تقویت کرد هدفون مکالمه Clear Plusکه برای ارائه کمک شنوایی در فضاهای پر سر و صدا طراحی شده اند. سمعک همچنین می تواند صدا را پخش کند و دارای ویژگی هایی مانند حذف فعال نویز است. دوباره اینجا را بررسی کنید تا ببینید Sennheiser این بار چه چیزی را برای CES ذخیره کرده است.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/how-to-watch-sennheisers-ces-2024-press-conference-203002174.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/how-to-watch-sennheisers-ces-2024-press-conference-203002174.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *