اپل دست به کار شد؛ بازنشانی تنظیمات ویژن پرو بدون مراجعه به نمایندگی رسمی

بلومبرگ روز گذشته گفت درصورتی‌که کاربران ویژن پرو رمز عبور خود را فراموش کنند، راهی برای بازیابی دستگاه وجود ندارد. در این صورت، باید ویژن پرو را به فروشگاه رسمی یا مرکز تعمیرات اپل ببرید که متاسفانه چنین امکانی برای کاربران ایرانی فراهم نیست. با این حال خوشبختانه به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی آزمایشی visionOS 1.1 این مشکل را برطرف خواهد کرد.

هدست واقعیت مجازی اپل برای احراز هویت با چشم کاربر به سیستم Optic ID متکی است. البته در برخی شرایط، کاربران باید رمز عبور خود را وارد کنند. نسخه‌‌ی آزمایشی visionOS 1.1 گزینه‌ای را اضافه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد اگر رمز عبور استفاده شده برای باز کردن قفل دستگاه را فراموش کردند، بتوانند دستگاه خود را بازنشانی مجدد کنند.

مقاله‌های مرتبط

اگر رمز عبور گوشی آیفون یا آیپد خود را فراموش کردید؛ می‌توانید دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید تا آن را بازیابی کنید. در حال حاضر، چنین چیزی با ویژن پرو امکان‌پذیر نیست.

ساعت اپل واچ قابلیت اتصال به کامپیوتر را ندارد ولی گزینه‌ای در آن موجود است که به کاربران امکان می‌دهد در صورت فراموش کردن رمز عبور، تمام اطلاعات خود را به صورت مستقیم از دستگاه پاک کنند؛ گزینه‌ی مشابهی که اکنون در نسخه‌ی جدید visionOS نیز موجود است. جزییات بیش‌تر در مورد این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را می‌توانید در وب‌سایت اپل مشاهده کنید.

ویژن پرو دارای قفل فعال‌سازی است؛ بنابراین برای فعال کردن مجدد دستگاه همچنان به رمز عبور اپل آیدی خود نیاز دارید. همچنین اپل نرم‌افزاری منتشر کرده است که به کارمندان خرده‌فروشی اجازه می‌دهد ویژن پرو را با استفاده از آداپتور USB-C بازیابی کنند.


منبع: https://www.zoomit.ir/tech/416363-visionos-new-update-reset-password/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *