به‌روزرسانی بزرگ Counter-Strike 2 شاهد بازگشت مسابقه تسلیحاتی است

بازی Arms Race به لطف پچ جدید CS2 به Counter-Strike بازگشته است.

تیم Counter-Strike 2 “اسلحه های خود را بردارید و خود را برای یک مسابقه پر هرج و مرج به اوج آماده کنید.” التماس کرد. “به مرحله چاقو بروید و آخرین کشتن را به دست آورید تا برنده شوید. برو! برو! برو!”

این حالت همچنین دارای دو نقشه است که با نام‌های “Baggage” و “Shoots” شناخته می‌شوند تا بازیکنان بتوانند در اطراف خود به سرعت در حال انفجار باشند. اینها نسخه های بازسازی شده نقشه هایی هستند که در CS:GO ظاهر شده اند. چمدان – که در یک مرکز حمل و نقل فرودگاه تنظیم می شود – حتی دارای کنترل های پخش کننده برای تسمه های نقاله در سطح است.

تریلر معرفی بازی Counter-Strike 2. در یوتیوب تماشا کنید

همراه با بازگشت سری Arms Race، Valve همچنین تعداد قابل توجهی ترفندها و اصلاحات را به گیم پلی و لوازم آرایش اضافه کرده است. به عنوان مثال، بازیکنان اکنون می‌توانند آزادانه برچسب‌هایی را روی سلاح‌های خود قرار دهند که به آزادی خلاقانه‌تر اجازه می‌دهد.

همچنین یک قاب سلاح جدید به نام کیس کیلووات وجود دارد. این ویژگی “۱۷ روکش اسلحه طراحی شده توسط جامعه و چاقوی Kukri با روکش های اصلی به عنوان یک آیتم خاص نادر” است. سایر موارد اضافه شده شامل یک کیت موسیقی جدید و یک ویژگی آرایشی “XP overload” است که به دلایلی من فقط به عنوان overlord نوشتم.

در بخش گیم پلی، Valve تنظیماتی را برای غیرفعال کردن ردیاب گلوله اول شخص اضافه کرده است و با استقبال، پینگ های بازیکن دیگر توسط هندسه نامرئی مسدود نمی شوند. Valve گفت، این همچنین مزیت نظاره گر را “در بسیاری از موارد” کاهش داده است، و دود اکنون سایه می اندازد.

می توانید یادداشت های کامل Counter-Strike 2 را از طریق جاسازی زیر بخوانید.

به روز رسانی اصلی Counter-Strike 2 برای ۲/۶/۲۴ (۲/۷/۲۴ UTC، A Call to Arms)
توسطu/wickedplayer494 که درجهانی آفند

در ژانویه گفته شد Valve احتمالاً سال گذشته بیش از ۱ میلیارد دلار از جعبه های غارت در Counter-Strike 2 به دست آورده است. طبق آمار، ۹۸۰ میلیون دلار توسط بازیکنان برای خرید کلیدهای کیس، معادل لوت باکس بازی رایگان، خرج شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/counter-strike-2-major-update-sees-return-of-arms-race?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *